Structural Poverty and Social Problems in a Changing Society (3 cr)
Code: 7S-43-3023
General information
- Enrolment period
- 02.12.2018 - 21.01.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 04.03.2019 - 30.04.2019
- Implementation has ended.
- Credits
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Business Operations
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 25
- Degree programmes
- Degree Programme in Social Services
Objectives (course unit)
- Students
- can analyse structures and processes which create inequality and structural poverty at regional, national and international level
- know sustainable development concepts and their meaning
- can apply sustainable development in their work and develop related education
Content (course unit)
Contents:
- global social work, sustainable development
- current social research and discussion
Exam schedules
Tenttiin ilmoittaudutaan pepissä ja ja se suoritetaan tenttiterraariossa 16.1.2´019 jälkeen. Ilmoittautuminen examissa.
Tentin voi suorittaa koko lukukauden ajan ja on avoinna 30.4.2019 saakka.
Assessment methods and criteria
Joint Assessment Framework: https://intra.tamk.fi/web/tutkinto-opinto-opas/arviointi
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Opintojakson aloitus lähiopetuksessa 16.1.2019. Opetuskeskustelu ja opintojakson tavoittteiden esittely.
Kirjallisuustentti tenttiterraariossa.
Kirjantentin vastaanottaja lehtori Marjo Harju.
Learning materials
Book. Social work and social exclusion. The idea of practise.
Statistical yearbook on social welfare and health care .
Student workload
Kirjojen luku (n. 400 + sivua) ja asioiden jäsentäminen itsenäisesti.
Tenttiin valmistautuminen ja tentti. Laskentaperuste: 1 op = n. 200 sivua tekstiä.
Further information
Kesätoteutus tarkoitettu ensisijaisesti sosionomiopiskelijoille
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa tunnistaa, nimetä ja määritellä huono-osaisuuteen liittyvät ilmiöt ja peruskäsitteistön.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija jäsentää huono-osaisuuteen liittyvien ilmiöiden ja käsitteiden välisiä suhteita ja asioita suhteessa toisiinsa. Opiskelija soveltaa, selittää ja vertailee huono-osaisuuden kenttää ja syitä toisiinsa.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ymmärtää laaja-alaisia kokonaisuuksia ja niiden välisiä suhteita huono-osaisuudesta. Opiskelija yleistää ja analysoi huono-osaisuutta tutkimuskohteena ja yhdistää huono-osaisuuteen liittyvää tutkimusta ja ilmiöitä sosiaalialan ammattilliseen kontekstiin.