Structural Poverty and Social Problems in a Changing Society (3 cr)
Code: 7S-43-3022
General information
- Enrolment period
- 02.12.2018 - 30.11.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 02.02.2019 - 31.12.2019
- Implementation has ended.
- Credits
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Social Services
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- English
- Seats
- 0 - 30
- Degree programmes
- Degree Programme in Social Services
- Teachers
- Marjo Harju
- Small groups
- Pienryhmä 1: avoin amk (Size: 3 . Open UAS : 0.)
- Small groups
- Pienryhmä 1: avoin amk
- Course
- 7S-43
Objectives (course unit)
- Students
- can analyse structures and processes which create inequality and structural poverty at regional, national and international level
- know sustainable development concepts and their meaning
- can apply sustainable development in their work and develop related education
Content (course unit)
Contents:
- global social work, sustainable development
- current social research and discussion
Exam schedules
Tenttiin ilmoittaudutaan pepissä ja ja se suoritetaan tenttiterraariossa. Ilmoittautuminen examissa.
Assessment methods and criteria
Joint Assessment Framework: https://intra.tamk.fi/web/tutkinto-opinto-opas/arviointi
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Kirjallisuustentti tenttiterraariossa.
Kirjantentin vastaanottaja lehtori Marjo Harju.
Learning materials
Book. Social work and social exclusion. The idea of practise.
Statistical yearbook on social welfare and health care .
Student workload
Kirjojen luku (n. 400 + sivua) ja asioiden jäsentäminen itsenäisesti.
Tenttiin valmistautuminen ja tentti. Laskentaperuste: 1 op = n. 200 sivua tekstiä.
Further information
Kesätoteutus tarkoitettu ensisijaisesti sosionomiopiskelijoille
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Vastauksista puuttuu tutkimustieto, joka on esitelty tenttikirjoissa. Vastaukset on kirjoitettu sosiaalilalan yleistiedon pohjalta ilman yhteyttä tenttiteoksiin.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa tunnistaa, nimetä ja määritellä huono-osaisuuteen liittyvät ilmiöt ja peruskäsitteistön.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija jäsentää huono-osaisuuteen liittyvien ilmiöiden ja käsitteiden välisiä suhteita ja asioita suhteessa toisiinsa. Opiskelija soveltaa, selittää ja vertailee huono-osaisuuden kenttää ja syitä toisiinsa.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ymmärtää laaja-alaisia kokonaisuuksia ja niiden välisiä suhteita huono-osaisuudesta. Opiskelija yleistää ja analysoi huono-osaisuutta tutkimuskohteena ja yhdistää huono-osaisuuteen liittyvää tutkimusta ja ilmiöitä sosiaalialan ammattilliseen kontekstiin.