Skip to main content

Erilaisuuden ymmärtäminen (5 cr)

Code: 2X00DD87-3002

General information


Enrolment period
02.11.2018 - 31.12.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
04.03.2019 - 20.10.2019
Implementation has ended.
Credits
5 cr
Local portion
2 cr
Virtual portion
3 cr
RDI portion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Business Operations
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Specialization Education in Community Musician
Teachers
Päivi Lehtonen
Course
2X00DD87

Objectives (course unit)

The student gets an overview of the difference and is able to apply the knowledge in their own work. He / she is able to flexibly choose different ways and ways of working according to the target group. She is able to work in a welfare network that supports different learners.

Content (course unit)

- exploration of the context
- multiculturalism, integration
- children and young people with special needs
- those at risk of exclusion

Location and time

Lähiopetus toteutetaan TAMKin pääkampuksella erikseen ilmoitettavassa tilassa lähijaksojen aikana. Osa opetuksesta on itsenäistä työskentelyä.

Exam schedules

Ei tenttiä, vaan tehtäviä.

Assessment scale

Pass/Fail

Teaching methods

Opetus toteutetaan koulutuksen lähijaksoilla. Siihen sisältyy luentoja, teemaan liittyviä soveltavia ja omaa työtä kehittäviä tehtäviä.

Learning materials

Sovitaan opettajien kanssa.

Practical training and working life cooperation

Opintokokonaisuus ei sisällä harjoittelua, mutta teemaan liiityvät tehtävät voivat siäsltää opinto- ja tutustumiskäyntejä,

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Arviointikriteerit - hylätty (0)

Arviointikriteerit eivät toteudu.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) 

Osaa tunnistaa ja määritellä alaan liittyvät ilmiöt ja peruskäsitteistön sekä teorian.

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Arviointikriteerit - hyvä (3-4) 

Jäsentynyt kokonaisuus.
Jäsentää alaan liittyvien ilmiöiden ja käsitteiden väliset suhteet.
Osaa soveltaa käsitteitä ja teoriaa jäsentyneesti.
Osaa perustella omaa kokemusten ja näkemysten reflektointia suhteessa teoriaan.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Arviointikriteerit - kiitettävä (5)

Ymmärtää laaja-alaisia kokonaisuuksia ja niiden välisiä suhteita.
Analysoi teoriaa ja käytäntöjä sekä ilmiöiden välisiä suhteita.
Yhdistää pedagogista osaamista ammatilliseen kontekstiin.
Luova, kehittävä, innovatiivinen ja/tai persoonallinen ote.

Assessment criteria - pass/fail (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Hyväksyttyyn suoritukseen vaaditaan annettujen tehtävien suorittaminen opettajan määrittelemällä laajuudella.

Arviointikriteerit:

1. oppimistehtävän laadinnan jäsentyneisyys 
2 sisällön monipuolisuus ja aiheen monipuolinen käsittely 
3 käsitteiden selittäminen kirjallisuuden kautta 
4. teorian soveltaminen käytäntöön ja käsitteiden analyysi
5. oma pohdinta ja reflektointi

Go back to top of page