Renovation Project (4 cr)
Code: 5R00CK21-3002
General information
- Enrolment period
- 02.12.2018 - 15.02.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2019 - 30.04.2019
- Implementation has ended.
- Credits
- 4 cr
- Local portion
- 2 cr
- Virtual portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Construction Architect
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Construction Architect
Objectives (course unit)
Students deepen their renovation competence. The design project contents are group specific. The projects are made in pairs. If there is unpaired number of students, the group size is modified. Continuous peer review and discussions with the teams and the teacher(s) have a key role in learning.
Content (course unit)
Project work, design
Prerequisites (course unit)
Construction Physics and Chemistry, Basics of Renovation
Evaluation methods and criteria
Opintojakson arviointi perustuu työskentelyyn ryhmässä, välinäyttöihin, veraisarviointeihin ja opettajan tekemään arviointiin.
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Projektityöskentely nimetyissä työryhmissä.
Oppimisessa on keskeinen rooli projektityöskentelyyn kuuluvalla jatkuvalla vertaisarvioinnilla sekä keskusteluilla työryhmien ja opettajan/opettajien kesken.
Suunnitelmien taso on ehdotussuunnittelu loppuvaiheessa ennen yleissuunnittelua.
Learning materials
Ilmoitetaan opintojakson aikana.
Student workload
Opiskelijan työmäärä on n. 108 tuntia, joista n. 40 kontaktituntia.
Content scheduling
Opintojakson päivittyvä aikataulu on Tabulassa.
Completion alternatives
Kaikki opiskelijat suorittavat opintojakson samalla tavalla.
Practical training and working life cooperation
Suunnittelutyö on normaalia rakennusarkkitehdin työtä.
Further information
Opintojaksolla tehdään yhteistyötä talotekniikan ryhmien kanssa.
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opintojakson pakollisista osasuorituksista puuttuu yksi tai useampi tai suoritukset eivät täytä minimivaatimuksia.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelijalla on paljon poissaoloja. Aktiivisuus ryhmän työskentelyssä, kontaktitunneilla ja tehtävien suorituksessa on heikkoa.
Tehtävien suorituksessa perustelut ovat haparoivia ja puutteita ilmenee aikaisemmin opitun tiedon osalta. Tehtävien dokumentaatio on tasoltaan vaatimatonta.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelijalla on vähän poissaoloja. Aktiivisuus ryhmän työskentelyssä, kontaktitunneilla ja tehtävien suorituksessa on hyvä. Työskentely etenee opintojaksolla johdonmukaisesti. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa käytännön työhön sekä osaa selittää ammattimaisesti tehtävien suorituksissa tehtyjen valintojen syyt ja seuraukset. Tehtävien dokumentaatio on tasoltaan tavanomaista.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on osallistunut opintojaksolla aktiivisesti ja rakentavasti.
Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa monipuolisesti ja luovasti käytännön työhön. Opiskelija osaa selittää ja perustella asiantuntevasti ja ammattimaisesti tehtävien suorituksessa tehtyjen valintojen syyt ja seuraukset. Tehtävien dokumentaatio on tasoltaan ammattimaista.