Skip to main content

We Make Future Together (10 cr)

Code: 8T00BB27-3007

General information


Enrolment period
01.02.2019 - 05.03.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
05.03.2019 - 07.05.2019
Implementation has ended.
Credits
10 cr
Local portion
8 cr
Virtual portion
2 cr
RDI portion
8 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Business and Media
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Hospitality Management
Teachers
Eija Reunanen
Vesa Heikkinen
Taija Karhe
Person in charge
Satu Kylmälä
Course
8T00BB27

Objectives (course unit)

Students are able
- to express their justified view on the field of business and its development
- to make visible the hospitality management brand of Tampere University of Applied Sciences
- to evaluate and reflect on themselves and their professional growth

Content (course unit)

WHAT is the hospitality management brand of Tampere University of Applied Sciences like?
Why is networking important?
HOW do I grow into a professional and develop the field of business?

Location and time

Opintojakso alkaa ti 5.3. klo 9.00 ja loppuu viimeistään 7.5.2019. Tarkempi aikataulu löytyy Tabulasta.
Viikolla 17 tapahtuu..RestoSmash pe 26.4.2019.

HUOM. OPISKELIJANA VARAA AIKAA OPISKELUUN!
Tulevaisuudentila on opetussuunnitelman mukaisesti restonomiopintojen viimeinen opintojakso. Tämän vuoksi sen toteutus on poikkeuksellinen verrattuna muihin opintojaksoihin. Toteutuksen onnistumiseksi edellytetään opiskelijan sitoutumista yhteiseen tekemiseen ja osallistumista lähikertoihin. Läsnäolon merkitys on korostunut aikaisempien toteutusten opiskelijoiden palautteissa.

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Tiimioppiminen - yhdessä tekeminen
Projektityö
Ammatillisen kasvun analysointi

Learning materials

Sovitaan opintojakson alussa

Student workload

Kokonaiskuormitus 27 x 10 tuntia = 270 tuntia opiskelijan työtä

Practical training and working life cooperation

Opintojaksoon liittyy työelämäyhteistyö ja yhteistyö monimuoto-opiskelijoiden kanssa.

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opintojakson suorituksessa on puutteita.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

RestoSmash on toteutettu yhteistyössä alan toimijoiden kanssa. RestoSmashin sisältö ja toteutus ovat perinteisiä ja toimialalle tyypillisiä. RestoSmashin näkyvyys toimialalla on vähäistä. Opiskelija on osallistunut RestoSmashin suunnitteluun, toteutukseen ja seurantaan vaihtelevasti. Hän ei ole sitoutunut kokonaisuuteen. Opiskelija työskentelee tiimissään, mutta ei ota vastuuta koko tiimin toiminnasta. Hän ei kykene arvioimaan omaa tai tiimin muiden jäsenien työtä perustellusti. Opiskelijan ammatillinen kasvu ei näy aina hänen toiminnassaan.

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

RestoSmash on suunniteltu ja toteutettu yhteistyössä alan toimijoiden kanssa verkostoja hyödyntäen. RestoSmash saa näkyvyyttä toimialalla. Opiskelija ymmärtää suunnittelun, toteutuksen, seurannan ja arvioinnin mittaamisen merkityksen RestoSmashissä. Opiskelija työskentelee aktiivisesti tiimissään ja kykenee arvioimaan omaa sekä tiimin muiden jäsenien työtä. Opiskelijan ammatillinen kasvu näkyy hänen toiminnassaan. Hän tuo esille restonomibrändiä.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

RestoSmash on suunniteltu ja toteutettu innovatiivisella tavalla yhteistyössä alan toimijoiden kanssa uusia verkostoja luoden ja hyödyntäen. RestoSmash tuo toimialalle uusia näkökulmia.RestoSmash saa laajaa näkyvyyttä toimialalla. Opiskelija osaa kokonaisvaltaisesti suunnitella, toteuttaa, seurata ja arvioida valittujen mittareiden avulla erilaisia tapahtumia. Opiskelija työskentelee vastuullisesti tiimissään ja kykenee arvioimaan omaa sekä tiimin muiden jäsenien työtä perustellusti. Opiskelijan ammatillinen kasvu näkyy vastuullisena ja yhteistyökykyisenä toimintana. Hän tuo esille positiivisella tavalla restonomibrändiä verkostoissa.

Go back to top of page