Development Project (5cr)
Code: 7L00DH79-3001
General information
- Enrolment period
- 26.11.2018 - 27.03.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 28.03.2019 - 12.05.2019
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Virtual portion
- 2 cr
- RDI portion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- MD in Clinical Expertise and Development
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Master's Degree Programme in Clinical Expertise and Development
Objectives (course unit)
Students
• can evaluate research and development needs in working life
• can choose and apply diverse research and development methods in projects
• can plan and implement working life oriented development projects
Content (course unit)
• Research and development process
• Investigative project
• Planning, implementation and evaluation of development projects
• basics of design-based research
Assessment methods and criteria
Opintojaksoon liittyvien tehtävien suorittaminen.
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Luennot, harjoitustehtävät, oppimiskeskustelut, tiimityöskentely, itsenäinen työskentely
Student workload
Lähiopetus 23 tuntia, itsenäinen työskentely 112 tuntia
28.3. klo 8.30-11.45
3.4. klo 8.30-16
26.4. klo 8.30-16
7.5. klo 9-12
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ei ole osallistunut eikä toiminut vastuullisesti kehittämistehtävän toteuttamisessa. Opiskelijalla ei ole suorittanut annettuja tehtäviä.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija tunnistaa design-tutkimuksen ja tutkimuksellisen kehittämistoiminnan soveltamisen perusteita ja kykenee ideoimaan niiden käyttöä käytäntöön laatimalla aiheesta suunnitelman.
Tehtävässä näkyy tutkimus- ja kehittämismenetelmien tunteminen, käsitys sosiaali- ja terveyspalvelujen kehittämisen haasteista sekä oman tehtävän arviointi. Lähteitä on käytetty monipuolisesti.
Opiskelija osaa toimia yhteistyössä joustavasti ja ottaa vastuun omasta suoriutumisestaan. Opiskelija kykenee arvioimaan omaa ja muiden toimintaa.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelijalla on selkeä käsitys design-tutkimuksen ja tutkimuksellisen kehittämistoiminnan soveltamisen perusteista ja hän kykenee ideoimaan niiden käyttöä käytäntöön laatimalla lähes soveltamiskelpoisen suunnitelman.
Tehtävässä näkyy tutkimus- ja kehittämismenetelmien osaaminen teoreettisella tasolla, ymmärrys sosiaali- ja terveyspalvelujen kehittämisen haastavuudesta eri näkökulmia pohtien sekä oman tehtävän arviointi. Lähteitä on käytetty hyvin monipuolisesti ja relevantisti.
Opiskelija osaa toimia yhteistyössä vastuullisesti, joustavasti ja rakentavasti. Opisklija kykenee reflektoimaan omaa ja muiden toimintaa itsenäisesti ja ryhmässä.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ymmärtää design-tutkimuksen ja tutkimuksellisen kehittämistoiminnan soveltamisen perusteet ja kykenee ideoimaan niiden käyttöä käytäntöön laatimalla realistisen ja toteuttamiskelpoisen suunnitelman.
Tehtävässä näkyy tutkimus- ja kehittämismenetelmien hallinta teoreettisella tasolla, ymmärrys sosiaali- ja terveyspalvelujen kehittämisen haastavuudesta eri näkökulmia pohtien sekä oman tehtävän kriittinen arviointi. Lähteitä on käytetty hyvin monipuolisesti ja relevantisti.
Opiskelija osaa toimia yhteistyössä vastuullisesti, joustavasti ja rakentavasti. Opiskelija kykenee reflektoimaan omaa ja muiden toimintaa itsenäisesti ja ryhmässä.