Skip to main content

Customer Relationship Management (5 cr)

Code: NY00CV45-3003

General information


Enrolment period
01.01.2018 - 25.01.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
23.03.2018 - 18.05.2018
Implementation has ended.
Credits
5 cr
Local portion
5 cr
RDI portion
3 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Educations
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Teachers
Mirva Kolonen
Person in charge
Merja Sinkkonen
Course
NY00CV45

Objectives (course unit)

Opintojakson osaamistavoitteet
• Opiskelija tuntee ja ymmärtää asiakaslähtöisyyden merkityksen ja asiakkuudenhallinnan
periaatteet, haasteet ja tavoitteet
• Osaa asiakkuuden hallinnan keskeiset sisällöt ja menetelmät
• Osaa johtaa asiakkuuksia ja niihin liittyviä prosesseja yhteistoimintaverkostoissa ja
muuttuvissa toimintaympäristöissä

Content (course unit)

Opintojakson sisältö
• Asiakaslähtöisyyden merkitys
• Asiakkuudenhallinnan keskeistä sisältö
• Asiakkuuksien johtaminen

Location and time

1. Lähitapaaminen 23.03.18 klo 12.30 - 15.30, orientaatio ja tehtävistä sopiminen
2. Lähitapaaminen 06.04.18 klo 08.30 - 15.30, lähiopetusta ja osittain verkossa, sovitaan toteutuksesta yhdessä ensimmäisellä tapaamiskerralla
3. Lähitapaaminen 18.05.18 klo 8.30 -15.30 seminaaripäivä, soveltavien tehtävien esitykset

Exam schedules

Ei tenttiä.

Evaluation methods and criteria

Aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen, tunnilla annettujen tehtävien suorittaminen. Tabulassa tarkemmin arvioinnista.

Assessment scale

Pass/Fail

Teaching methods

Yhteistoiminnallinen oppiminen, lähiopetus ja opetuskeskustelu, oppimistehtävät, teoriaan pohjautuva asiantuntija-artikkeli blogitekstin muodossa. Soveltava tehtä, joka voidaan tehdä omalle työpaikalle tai opettajan hankkimalle organisaatiolle.

Learning materials

Itsenäistä tiedonhakua, asiakkuuteen liittyvä kirjallisuus Tabulassa myöhemmin erikseen.

Student workload

Noin 130 tuntia. Kolme läsnäolokertaa (n. 15 tuntia), oppimistehtävien tekemistä 110 tuntia (2 isompaa tehtävää). Lisäksi kirjallisuuteen yms. tutustuminen osana oppimistehtävien suorittamista.

Content scheduling

Ks. Tabula.

Completion alternatives

Aikaisemman osaamisen tunnustaminen (työ- tai opiskelutodistuksen mukaisesti) mahdollistaa räätälöidyn suoritustavan (HyväHot). Poikkeavasta suoritustavasta sovittava viimeistään opintojakson ensimmäisen kerran jälkeen.

Practical training and working life cooperation

Opiskelijoissa alalla toimivia henkilöitä, yhteistoiminnallinen oppiminen. Mahdollinen yritysvieras.

International connections

Englanninkielisiä lähdemateriaaleja.

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on suorittanut opintojakson tehtävät puutteellisesti tai osoittanut vain tyydyttävää asiakkuuksien hallinnan asiantuntemusta. Opiskelija on yrittänyt soveltaa asiakkuudenhallinnan periaatteita organisaatiossa siinä kuitenkin riittävästi onnistumatt

Assessment criteria - pass/fail (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on osoittanut vähintään hyvää asiakkuuksien hallinnan asiantuntemusta ja kehittänyt taitoaan edelleen. Opiskelija onsaa soveltaa asiakkuudenhallinnan periaatteita käytäntöön. Vaaditut tehtävät palautettu ajallaan



.

Go back to top of page