Skip to main content

We Make Future Together (10 cr)

Code: 8T00BB27-3006

General information


Enrolment period
30.11.2017 - 02.03.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
06.03.2018 - 09.05.2018
Implementation has ended.
Credits
10 cr
Local portion
8 cr
Virtual portion
2 cr
RDI portion
3 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Hospitality Management
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 60
Degree programmes
Degree Programme in Hospitality Management
Teachers
Arja Luiro
Jaana Sahlsten
Mikael Lindell
Person in charge
Arja Luiro
Course
8T00BB27

Objectives (course unit)

Students are able
- to express their justified view on the field of business and its development
- to make visible the hospitality management brand of Tampere University of Applied Sciences
- to evaluate and reflect on themselves and their professional growth

Content (course unit)

WHAT is the hospitality management brand of Tampere University of Applied Sciences like?
Why is networking important?
HOW do I grow into a professional and develop the field of business?

Exam schedules

Laskennan tentti tiistai 10.4.2018 klo 12-15
Laskennan 1. rästitentti
Laskennan 2. rästitentti

Evaluation methods and criteria

Ammatillinen osallistuminen 30 %
Tiimitehtävät 50 %
Essee 10 %
Tentti 10 %
CV, kehityskeskustelu ja oma uratarina S

Teaching methods

Luennot
Tiimityö
Projektityö (tapahtumien järjestäminen)
Itsenäiset tehtävät
Tentti

Learning materials

Sovitaan opintojakson alussa

Student workload

10 op = 270 h työtä

Content scheduling

Tiistai 6.3.2018 klo 8-16 Opintojakson aloitus. Tarkempi aikataulu myöhemmin.
Tunnit pääsääntöisesti tiistaisin klo 8-16 ja keskiviikkoisin 8-16.
Poikkeuksena tapahtumaviikot:
Gastro-messut viikko 11, ti, ke, to, pe
IWBAS 2018 viikko 12, ma, ti, ke, to
Tampere Wine Fest viikko 17, ti, ke, to, pe, la, su

Practical training and working life cooperation

Tapahtumien suunnittelu ja toteuttaminen yhteistyöverkostojen kanssa.

International connections

IWBAS 2018 Liiketoiminta ja palvelut -yksikön kv-viikko
Kansainvälinen Tampere Wine Fest -tapahtumaviikko

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opintojakson suorituksessa on puutteita.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Tapahtuma on toteutettu yhteistyössä alan toimijoiden kanssa. Tapahtuman sisältö ja toteutus ovat perinteisiä ja toimialalle tyypillisiä. Tapahtuman näkyvyys toimialalla on vähäistä. Opiskelija on osallistunut tapahtuman suunnitteluun, toteutukseen ja seurantaan vaihtelevasti. Hän ei ole sitoutunut kokonaisuuteen. Opiskelija työskentelee tiimissään, mutta ei ota vastuuta koko tiimin toiminnasta. Hän ei kykene arvioimaan omaa tai tiimin muiden jäsenien työtä perustellusti. Opiskelijan ammatillinen kasvu ei näy aina hänen toiminnassaan.

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Tapahtuma on suunniteltu ja toteutettu yhteistyössä alan toimijoiden kanssa verkostoja hyödyntäen. Tapahtuma saa näkyvyyttä toimialalla. Opiskelija ymmärtää suunnittelun, toteutuksen, seurannan ja arvioinnin mittaamisen merkityksen tapahtumassa. Opiskelija työskentelee aktiivisesti tiimissään ja kykenee arvioimaan omaa sekä tiimin muiden jäsenien työtä. Opiskelijan ammatillinen kasvu näkyy hänen toiminnassaan. Hän tuo esille restonomibrändiä.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Tapahtuma on suunniteltu ja toteutettu innovatiivisella tavalla yhteistyössä alan toimijoiden kanssa uusia verkostoja luoden ja hyödyntäen. Tapahtuma tuo toimialalle uusia näkökulmia. Tapahtuma saa laajaa näkyvyyttä toimialalla. Opiskelija osaa kokonaisvaltaisesti suunnitella, toteuttaa, seurata ja arvioida valittujen mittareiden avulla erilaisia tapahtumia. Opiskelija työskentelee vastuullisesti tiimissään ja kykenee arvioimaan omaa sekä tiimin muiden jäsenien työtä perustellusti. Opiskelijan ammatillinen kasvu näkyy vastuullisena ja yhteistyökykyisenä toimintana. Hän tuo esille positiivisella tavalla restonomibrändiä verkostoissa.

Go back to top of page