Bachelor´s Thesis, Execution and Reporting (10 cr)
Code: 2X00CG20-3001
General information
- Enrolment period
- 11.06.2017 - 07.09.2017
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 08.09.2017 - 11.05.2018
- Implementation has ended.
- Credits
- 10 cr
- Local portion
- 10 cr
- RDI portion
- 10 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Music
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 1 - 50
- Degree programmes
- Degree Programme in Culture and Arts, Music
- Degree Programme in Culture and Arts, Music
- Teachers
- Heini Kärkkäinen
- Matti Ruippo
- Hannu Pohjannoro
- Kalle Elkomaa
- Risto Kyrö
- Henri Annala
- Johanna Granlund
- Person in charge
- Hannu Pohjannoro
- Course
- 2X00CG20
Objectives (course unit)
Students are capable to implement and to document a practice based thesis project either individually or as a team member. Students are able to evaluate the outcomes of the project, and to report the goals, implementation and results of the project in written paper.
Students have gained advanced learning skills, as well as skills required in working communities and in international occasions.
Content (course unit)
- completing the thesis project
- final product, if approproate (depending on the topic)
- written paper
- opponency
- thesis presentation
- publishing the thesis
Assessment scale
0-5
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
TAMKin opinnäytetyön yleisten arviointikriteerien lisäksi taiteellis-toiminnallisten töiden osalta:
Taiteellis-toiminnallisen osuuden suunnittelu on heikkoa, sisällöltään työ on sekava ja toteutus puutteellinen, eikä työn käytännöllisiin puitteisiin (esim. konsertin tai opetuskokeilun käytännön järjestelyt, opetusmateriaalin ulkoasu jne.) ole kiinnitetty juurikaan huomiota. Työ ei vastaa kohderyhmän odotuksia eikä muita työlle asetettuja tavoitteita. Työn taiteellis-toiminnallisen osuuden ja raportin välinen yhteys on hyvin ohut tai sitä on vaikea hahmottaa.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
TAMKin opinnäytetyön yleisten arviointikriteerien lisäksi taiteellis-toiminnallisten töiden osalta:
Taiteellis-toiminnallisen osuuden suunnittelu on hajanaista eikä kaikilta osiltaan perusteltua. Työn on suurpiirteisesti rajattu, eikä käytännön realiteetteja ole kaikilta osin otettu suunnittelussa huomioon. Toteutus on osittain viimeistelemätön ja puutteellisesti valmisteltu. Työ vastaa vain osittain kohderyhmän odotuksia ja muita sille asetettuja tavoitteita. Työn taiteellis-toiminnallisen osuus ja raportti eivät kaikilta osiltaan liity toisiinsa.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
TAMKin opinnäytetyön yleisten arviointikriteerien lisäksi taiteellis-toiminnallisten töiden osalta:
Taiteellis-toiminnallisen osuuden suunnittelu on sisällöllisesti kiinnostavaa, yhtenäistä ja perusteltua. Työ on tarkoituksenmukaisesti rajattu, ja käytännön realiteetit on suunnittelussa otettu huomioon. Toteutuksen viimeistelyssä ja siihen valmistautumisessa on joitakin puutteita. Työ osoittaa tekijänsä kykyä taiteelliseen ja ammatilliseen toimintaan. Työ vastaa kohderyhmän odotuksia ja muita sille asetettuja tavoitteita. Työn taiteellis-toiminnallinen osuus ja raportti muodostavat yhtenäisen kokonaisuuden.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
TAMKin opinnäytetyön yleisten arviointikriteerien lisäksi taiteellis-toiminnallisten töiden osalta:
Taiteellis-toiminnallisen osuuden suunnittelu on oivaltavaa, sisällöllisesti kunnianhimoista ja perusteltua. Työ on tarkoituksenmukaisesti rajattu, ja käytännön realiteetit on suunnittelussa otettu huomioon. Toteutus on kaikilta osiltaan viimeistelty ja huolellisesti valmisteltu, ja työ osoittaa tekijänsä itsenäistä kykyä taiteelliseen ja ammatilliseen toimintaan. Työ vastaa kiitettävästi kohderyhmän odotuksia ja muita sille asetettuja tavoitteita. Työn taiteellis-toiminnallinen osuus ja raportti muodostavat yhtenäisen kokonaisuuden, jonka osat tukevat ja syventävät toisiaan.