Skip to main content

Customer Relationship Management (5 cr)

Code: NY00CV45-3001

General information


Enrolment period
01.12.2016 - 28.02.2017
Registration for the implementation has ended.
Timing
11.03.2017 - 05.05.2017
Implementation has ended.
Credits
5 cr
Local portion
2 cr
Virtual portion
3 cr
RDI portion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Educations
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 35
Teachers
Kirsi Tanner
Mirva Kolonen
Person in charge
Merja Sinkkonen
Course
NY00CV45

Objectives (course unit)

Opintojakson osaamistavoitteet
• Opiskelija tuntee ja ymmärtää asiakaslähtöisyyden merkityksen ja asiakkuudenhallinnan
periaatteet, haasteet ja tavoitteet
• Osaa asiakkuuden hallinnan keskeiset sisällöt ja menetelmät
• Osaa johtaa asiakkuuksia ja niihin liittyviä prosesseja yhteistoimintaverkostoissa ja
muuttuvissa toimintaympäristöissä

Content (course unit)

Opintojakson sisältö
• Asiakaslähtöisyyden merkitys
• Asiakkuudenhallinnan keskeistä sisältö
• Asiakkuuksien johtaminen

Location and time

1. Lähitapaaminen la 11.03. klo 12.30-15.30 tila B5-31
2. Lähitapaaminen pe 7.4. klo 8.30-15.30 tila C2-09
3. Lähitapaaminen pe 5.5. klo 8.30-15.30 tila C2-09

Exam schedules

Ei tenttiä.

Evaluation methods and criteria

Aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen, tunnilla annettujen tehtävien suorittaminen. Tabulassa tarkemmin arvioinnista.

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Yhteistoiminnallinen oppiminen, lähiopetus ja opetuskeskustelu, oppimistehtävät, teoriaan pohjautuva asiantuntija-artikkeli blogitekstin muodossa

Student workload

Noin 130 tuntia. Kolme läsnäolokertaa (n. 15 tuntia), oppimistehtävien tekemistä 110 tuntia (2 isompaa tehtävää). Lisäksi kirjallisuuteen yms. tutustuminen osana oppimistehtävien suorittamista.

Content scheduling

Ks. Tabula.

Completion alternatives

Aikaisemman osaamisen tunnustaminen (työ- tai opiskelutodistuksen mukaisesti) mahdollistaa räätälöidyn suoritustavan. Poikkeavasta suoritustavasta sovittava viimeistään opintojakson ensimmäisen kerran jälkeen.

Practical training and working life cooperation

Opiskelijoissa alalla toimivia henkilöitä, yhteistoiminnallinen oppiminen. Mahdollinen yritysvieras.

International connections

Englanninkielisiä lähdemateriaaleja.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on suorittanut opintojakson vaatimukset puutteellisesti, myöhässä tai osoittanut tyydyttävää asiakkuuksien hallinnan osaamista. Opiskelija on yrittänyt soveltaa asiakkuuksien hallinnan periaatteita organisaatiossa.

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on osoittanut hyvää asiakkuuksien hallinnan asiantuntemusta ja kehittänyt taitoaan edelleen. Opiskelija on soveltanut aidosti asiakkuuksien hallinnan periaatteita.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on osoittanut erinomaista asiantuntemusta asiakkuuksien hallinnasta ja kehittänyt osaamistaan opintojakson aikana. Opiskelija on soveltanut asiakkuudenhallinnan periaatteita oivallisesti.

Go back to top of page