Customer Relationship Management (5 cr)
Code: NY00CV45-3001
General information
- Enrolment period
- 01.12.2016 - 28.02.2017
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 11.03.2017 - 05.05.2017
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Local portion
- 2 cr
- Virtual portion
- 3 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Educations
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 35
Objectives (course unit)
Opintojakson osaamistavoitteet
• Opiskelija tuntee ja ymmärtää asiakaslähtöisyyden merkityksen ja asiakkuudenhallinnan
periaatteet, haasteet ja tavoitteet
• Osaa asiakkuuden hallinnan keskeiset sisällöt ja menetelmät
• Osaa johtaa asiakkuuksia ja niihin liittyviä prosesseja yhteistoimintaverkostoissa ja
muuttuvissa toimintaympäristöissä
Content (course unit)
Opintojakson sisältö
• Asiakaslähtöisyyden merkitys
• Asiakkuudenhallinnan keskeistä sisältö
• Asiakkuuksien johtaminen
Location and time
1. Lähitapaaminen la 11.03. klo 12.30-15.30 tila B5-31
2. Lähitapaaminen pe 7.4. klo 8.30-15.30 tila C2-09
3. Lähitapaaminen pe 5.5. klo 8.30-15.30 tila C2-09
Exam schedules
Ei tenttiä.
Evaluation methods and criteria
Aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen, tunnilla annettujen tehtävien suorittaminen. Tabulassa tarkemmin arvioinnista.
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Yhteistoiminnallinen oppiminen, lähiopetus ja opetuskeskustelu, oppimistehtävät, teoriaan pohjautuva asiantuntija-artikkeli blogitekstin muodossa
Student workload
Noin 130 tuntia. Kolme läsnäolokertaa (n. 15 tuntia), oppimistehtävien tekemistä 110 tuntia (2 isompaa tehtävää). Lisäksi kirjallisuuteen yms. tutustuminen osana oppimistehtävien suorittamista.
Content scheduling
Ks. Tabula.
Completion alternatives
Aikaisemman osaamisen tunnustaminen (työ- tai opiskelutodistuksen mukaisesti) mahdollistaa räätälöidyn suoritustavan. Poikkeavasta suoritustavasta sovittava viimeistään opintojakson ensimmäisen kerran jälkeen.
Practical training and working life cooperation
Opiskelijoissa alalla toimivia henkilöitä, yhteistoiminnallinen oppiminen. Mahdollinen yritysvieras.
International connections
Englanninkielisiä lähdemateriaaleja.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on suorittanut opintojakson vaatimukset puutteellisesti, myöhässä tai osoittanut tyydyttävää asiakkuuksien hallinnan osaamista. Opiskelija on yrittänyt soveltaa asiakkuuksien hallinnan periaatteita organisaatiossa.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on osoittanut hyvää asiakkuuksien hallinnan asiantuntemusta ja kehittänyt taitoaan edelleen. Opiskelija on soveltanut aidosti asiakkuuksien hallinnan periaatteita.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on osoittanut erinomaista asiantuntemusta asiakkuuksien hallinnasta ja kehittänyt osaamistaan opintojakson aikana. Opiskelija on soveltanut asiakkuudenhallinnan periaatteita oivallisesti.