Productisation of Service (10 cr)
Code: 8T00BB25-3006
General information
- Enrolment period
- 05.06.2017 - 09.10.2017
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 24.10.2017 - 12.12.2017
- Implementation has ended.
- Credits
- 10 cr
- Local portion
- 10 cr
- RDI portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Hospitality Management
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 60
- Degree programmes
- Degree Programme in Hospitality Management
Objectives (course unit)
Students are able
- to define the name, content, and price for the product
- to include customers / service users in the product development process
- to produce a multisensory and high-quality service
Content (course unit)
WHAT is the customer’s role in productisation of products?
WHY is the service experience important?
HOW to productise service?
Exam schedules
keskiviikko 29.11 klo 8-10
Evaluation methods and criteria
-tentti 20 % (yksilö)
-yritysprojekti 60 % (tiimi)
-tiimin vertaisarviointi 20% (yksilö)
-Innoevent- osallistuminen, hyväksytty suoritus (yksilö)
Assessment scale
0-5
Teaching methods
-luennot ja harjoitukset
-yritysprojekti
-InnoEvent
Learning materials
-tabulassa oleva materiaali, muu materiaali
-tenttikirja; Juha Tuulaniemi, Palvelumuotoilu 2011 tai uudempi
Student workload
10 op =270h opiskelijan työtä
vko 43-46 Luentoja, harjoituksia, yritystoimeksiannot tiimityönä
vko 45 INNOEVENT maanantaista-perjantaihin joka päivä klo 8-17 läsnäolo
vko 47-49 yritystoimeksiannot tiimityönä ja ohjauspalavereita, kirjatentti
vko49- 50 Tulokset:5.12, 8.12 ja tiistai 12.12
MUUTOKSET MAHDOLLISIA
Completion alternatives
AHOT
Practical training and working life cooperation
toteutuksella tehdään yritysprojekti + Innoevent-viikon yritysprojekti
vierailevia luennoitsijoita
Further information
Opintojaksoon sisältyy INNOEVENT-viikkoon osallistuminen kaikille.
Ajankohta vko 45, 6.11-10.11.2017 (ma-pe klo 8-17), kontaktia kaikki päivät, läsnäolopakko
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Hylätty
Opiskelija ei tunnista palvelumuotoilun käsitteistöä eikä tunne palvelumuotoilun menetelmiä niin, että osaisi käyttää niitä.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Tyydyttävä (2-1)
Opiskelija tunnistaa palvelumuotoilun käsitteistön ja osaa kuvata käyttäjälähtöisen palvelukokonaisuuden.
Opiskelija tuntee erilaisia palvelumuotoilun menetelmiä ja käyttää niitä ohjatusti.
Opiskelija tarkastelee ja arvioi asioita omasta näkökulmastaan.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Hyvä (4-3)
Opiskelija jäsentää palvelumuotoilun käsitteen alaan liittyvänä ilmiönä ja osaa soveltaa sitä taloudellisesti kannattavan ja laadukkaan käyttäjälähtöisen palvelukokonaisuuden suunnittelussa.
Opiskelija osaa toimia yhteistyössä vastuullisesti ja sitoutuneesti noudattaen palvelualalle tärkeitä vaatimuksia.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Kiitettävä (5)
Opiskelija ymmärtää palvelumuotoilun käsitteen ammatillisessa kontekstissa ja osaa soveltaa sekä analysoida sitä taloudellisesti kannattavan ja laadukkaan käyttäjälähtöisen palvelukokonaisuuden suunnittelussa.
Opiskelija osaa toimia yhteistyössä vastuullisesti ja sitoutuneesti oman palvelualan vaatimukset ja tarpeet huomioon ottaen.