Hospitality for Customers (10 cr)
Code: 8T00BB19-3008
General information
- Enrolment period
- 02.12.2016 - 03.03.2017
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2017 - 30.04.2017
- Implementation has ended.
- Credits
- 10 cr
- Local portion
- 9 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Hospitality Management
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Hospitality Management
- Teachers
- Jaana Sahlsten
- Riitta Brännare
- Sami Salonen
- Taija Karhe
- Person in charge
- Taija Karhe
- Course
- 8T00BB19
Objectives (course unit)
Students are able
- to plan and realise customer service situations to various customers
- to evaluate the realisation from the viewpoints of product and nutrition quality, sales margin, waste, time management, and customer experience
- to use the machines and equipment
Content (course unit)
WHAT does nutrition quality mean in food services?
WHY are marketing and personal sales so important in producing customer service?
HOW can economy be measured and evaluated without forgetting the customer?
Prerequisites (course unit)
Ala tutuksi, raaka-aineesta asiakkaan annokseksi sekä laatu ja turvallisuus esimiehen vastuulla opintojaksot suoritettu.
Evaluation methods and criteria
Kurssin arviointi:
Osallistuminen kahteen Catering Studion (tai TAYS) tapahtumaan hyväksytty/ hylätty
Keittiötyöskentely TaKa, SaSa hyväksytty/ hylätty
Case tapahtumat ja ammatillinen osallistuminen, TaKa 40 %
Kansainvälinen tapakulttuuri, osallistuminen TaKa 20 %
Ravitsemustehtävä, JaSa 20 %
Anniskelu ja juomat 20 %
Markkinointi SaSa hyväksytty/ hylätty
Teaching methods
-luennot
-tiimitehtävät
-itsenäinen työskentely
-case toteutus
Learning materials
-sovitaan opintojakson alkaessa
Student workload
10 op = 270 h opiskelijan työtä
Completion alternatives
Ahot
Further information
Kurssi aloitetaan 16.1.2017 ja pyritään lopettamaan huhtikuun loppuun.
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ei ole osallistunut kontaktiopetukseen eikä suorittanut annettuja tehtäviä.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on suoriutunut palvelutilanteesta tyydyttävästi. Toteutus ei vastannut suunnitelmaa. Opiskelijan itsenäisessä työskentelyssä sekä ryhmän työskentelyssä ja suunnittelutaidoissa on ollut puutteita.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on toteuttanut palvelutilanteen suunnitelman mukaisesti ja perustellusti. Toteutus on ollut hyvää, joskaan se ei osoita erityistä innovatiivisuutta. Asiakastyytyväisyys ja tuloksellisuus ovat projektissa olleet hyvällä tasolla. Ryhmä toimii moitteettomasti ja osoittaa hyvää ongelmanratkaisukykyä ja joustavuutta
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on toteuttanut palvelutilanteen suunnitellusti, perusteellisesti ja soveltaen opittuja taitoja. Palvelutilanne on toteutettu innovatiivisesti ja erityisen hyvää ongelmanratkaisukykyä ja joustavuutta osoittaen. Asiakastyytyväisyys ja tuloksellisuus ovat projektissa olleet erinomaisella tasolla. Ryhmä on toiminut kiitettävästi