Thesis and Presentation Seminars (5cr)
Code: 7Y00CO73-3003
General information
- Enrolment period
- 15.05.2015 - 30.09.2015
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2015 - 31.12.2015
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- RDI portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Physiotherapy
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
Objectives (course unit)
The students write about the progress of their thesis based on the goals they have set and using the thesis report format.
The students present the progress of the thesis in seminars (1.interim report, 2.interim report).
The students present the finished thesis at the seminar.
Content (course unit)
1. interim report; 2. interim report; a research report; intermediate representations and the presentation of the finished thesis.
Assessment methods and criteria
Opinnäytetyön esitykset, seminaareihin osallistuminen ja opponenttina toisen työn arviointi seminaareissa.
Teaching methods
Kirjallinen ja suullinen esittäminen opinnäytetyön etenemisestä.
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ei osaa kirjoittaa opinnäytetyönsä etenemistä asettamiensa tavoitteiden mukaisesti opinnäytetyöraportin muotoon.
Opiskelija ei esitä työnsä etenemistä opinnäytetyöseminaareissa (1.väliraportti, 2.väliraportti).
Opiskelija ei esitä valmista opinnäytetyötään esitysseminaarissa.
Opiskelija ei ole toiminut opponenttina.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa kirjoittaa opinnäytetyönsä etenemistä asettamiensa tavoitteiden mukaisesti opinnäytetyöraportin muotoon, mutta vatii paljon opettajan ohjausta .
Opiskelija esittää työnsä etenemistä opinnäytetyöseminaareissa (1.väliraportti, 2.väliraportti), mutta esityksien sisällöt ja työn eteneminen on puutteellista.
Opiskelija esittää valmiin opinnäytetyönsä esitysseminaarissa, mutta esityksessä ja työn kokonaisuudessa on selkeitä puutteita.
Opiskelija on toiminut opponentin roolissa puutteellisesti.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa asiantuntijana kirjoittaa opinnäytetyönsä etenemistä asettamiensa tavoitteiden mukaisesti opinnäytetyöraportin muotoon.
Opiskelija esittää työnsä etenemistä kaikissa opinnäytetyöseminaareissa (1.väliraportti, 2.väliraportti).
Opiskelija esittää valmiin opinnäytetyönsä havainnollistaen ja työnsä toteutuksia perustellen esitysseminaarissa.
Opiskelija on toiminut opponentin roolissa hyvin ja antanut rakentavaa palautetta.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa asiantuntijana kirjoittaa opinnäytetyönsä etenemistä asettamiensa tavoitteiden mukaisesti opinnäytetyöraportin muotoon.
Opiskelija esittää monipuolisesti perustellen työnsä etenemistä kaikissa opinnäytetyöseminaareissa (1.väliraportti, 2.väliraportti).
Opiskelija esittää valmiin opinnäytetyönsä monipuolisesti havainnollistaen ja työnsä toteutuksia perustellen esitysseminaarissa.
Opiskelija on toiminut opponentin roolissa hyvin ja antanut rakentavaa palautetta toiselle opiskelijalle hänen koko opinnäytetyöprosessissaan.