Basics of Building Industry (3 cr)
Code: 5N00CM65-3003
General information
- Enrolment period
- 01.08.2016 - 09.09.2016
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 29.08.2016 - 22.12.2016
- Implementation has ended.
- Credits
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Construction Architect
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Construction Architect
Objectives (course unit)
Students learn basics of real estate and building trade and its role in the national economy. Students learn about the field-related sectors, legislation, enterprises, and organisations. Their understanding of the operation of the field deepens.
Students learn the basic concepts of architectural design and the progress of building design projects. Students have an understanding of the meaning of architectural design in guiding the building design.
Content (course unit)
Orientation week programme and introduction to UAS studies
Development of building trade in Finland and internationally
Role of real estate and construction cluster as the basis for wellbeing
Introduction to design and construction regulations and other information sources
Introduction to design and construction in students’ home region
Visual and oral presentation
Exam schedules
Ei ole.
Assessment methods and criteria
oppimispäiväkirja
harjoitustyö
opiskelun säännöllisyys
Assessment scale
0-5
Teaching methods
luento-opetus
vierailuluennot
yritysvierailut
työmaakäynti
omatoiminen opiskelu
Learning materials
nimetään aihepiirikohtaisesti
Student workload
Opintojakson laajuus on 3 op. Opiskelijan työmäärä on 27 h / op.
Content scheduling
Erillinen tuntikohtainen suunnitelma esitetään syksyllä opintojakson alkaessa.
Completion alternatives
ei ole
Practical training and working life cooperation
Opintojaksolla opiskellaan ammatin perusteita ja rakennusalan toimintaympäristöä.
International connections
Ei ole
Further information
Kurssilla on käytössä Tabula
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelijalla on paljon poissaoloja. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on heikkoa.
Opiskelija ei pysty hahmottamaan aiheen perusideoita eikä sen vuoksi pysty soveltamaan oppimaansa käytännön työhön. Harjoitustehtävissä perustelut ovat haparoivia ja puutteita ilmenee aikaisemmin opitun tiedon osalta. Kokonaisuudesta näkyy, että käsiteltyihin asioihin ei ole lainkaan paneuduttu.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelijalla on paljon poissaoloja. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on heikkoa.
Opiskelijalla on vaikeuksia hahmottaa aiheen perusideoita ja sen vuoksi opitun soveltaminen käytännön työhön on hankalaa. Harjoitustehtävissä perustelut ovat haparoivia ja puutteita ilmenee aikaisemmin opitun tiedon osalta.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelijalla on vähän poissaoloja. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on hyvä. Työskentely etenee opintojaksolla johdonmukaisesti. Opiskelija hahmottaa opintojakson aiheen perusideat ja osaa soveltaa oppimaansa käytännön työhön sekä osaa selittää ammattimaisesti harjoitustöissä tehtyjen valintojen syyt ja seuraukset.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on osallistunut opetukseen aktiivisesti ja rakentavasti. Opiskelija hahmottaa opintojaksolla opetetut sekä aikaisemmin opitut asiat ja osaa soveltaa oppimaansa monipuolisesti ja luovasti käytännön työhön. Opiskelija osaa selittää ja perustella asiantuntevasti ja ammattimaisesti harjoitustöissä tehtyjen valintojen syyt ja seuraukset