Customer Relationship Management (5 cr)
Code: 3H-508-3010
General information
- Enrolment period
- 28.11.2016 - 09.01.2017
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 10.01.2017 - 16.05.2017
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- RDI portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Business Administration
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Administration
Objectives (course unit)
Opintojaksolla tarkastellaan asiakkuuksien hallintaa ja johtamista yrityksen menestystekijänä. Opiskelijat analysoivat valitsemansa organisaation asiakkuudenhallintaa sekä laativat asiakkuuksien kehittämissuunnitelman.
Opiskelija
- ymmärtää asiakkuuksien hallinnan ja johtamisen merkityksen yrityksen keskeisenä menestystekijänä
- osaa soveltaa asiakaslähtöistä ajattelua organisaation toiminnassa
- osaa suunnitella asiakkuuden hallintaan liittyviä kehittämistoimenpiteitä
Content (course unit)
Mitä tarkoitetaan asiakaslähtöisellä lähestymistavalla?
Miten yritys voi johtaa asiakkuuksiaan?
Mitkä ovat keskeisiä asiakkuuksien kehittämiseen liittyviä osa-alueita?
Prerequisites (course unit)
Markkinoinnin perusteet
Exam schedules
Kehittämistehtävien esitykset kahdella viimeisellä kerralla. Muut aikataulut sovitaan lähiopetuksen yhteydessä.
Evaluation methods and criteria
Kirjallisuusessee kehittämistehtävän aihepiiristä, 1 op (hyväksytty - hylätty)
Tuntitehtävät ja lähiopetus, 1 op (arviointi 0 - 5)
Kehittämistehtävä, 3 op (arviointi 0 - 5)
Teaching methods
Yhteistoiminnallinen oppiminen, harjoitukset, kehittämistehtävä, lähiopetus, essee, opetuskeskustelu, verkkotyöskentely
Learning materials
Ilmoitetaan toteutuksen alussa + Tabulassa
Student workload
5 op = 135 tuntia
Content scheduling
Luennot, tuntitehtävät ja essee suoritetaan ennen kehittämistehtävien esityksiä.
Completion alternatives
Kirjallisuusesseen, luennot ja tuntitehtävät voi korvata kirjatentillä (2 kirjaa). Lisäksi tulee tehdä kehittämistehtävä.
Practical training and working life cooperation
Työelämälähtöisiä harjoituksia ja kehittämistehtävä.
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opintojakson kaikki osat tulee suorittaa hyväksytysti, että läpäisee opintojakson.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija saavuttaa opintojakson vaatimukset perustasolla. Opiskelija ymmärtää opintojakson aihealueen malleja ja käsitteitä sekä pystyy hahmottamaan niiden välisiä lainalaisuuksia.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa hyödyntää aihealueen sisältöä hyvällä tasolla. Opiskelija osaa määritellä aihepiirin teemoja ja malleja sekä pystyy soveltamaan opittuja aihealueita käytännössä.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija saavuttaa aihealueen tavoitteet kiitettävästi.Opiskelija on sisäistänyt oppimansa ja pystyy analysoimaan ja soveltamaan aihealueen teemoja laaja-alaisesti myös käytännössä.