Skip to main content

Research as a Tool (5 cr)

Code: 3H00CE13-3001

General information


Enrolment period
01.08.2015 - 14.01.2016
Registration for the implementation has ended.
Timing
14.01.2016 - 27.05.2016
Implementation has ended.
Credits
5 cr
Local portion
1 cr
Virtual portion
4 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
TAMK Ikaalinen
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 30
Degree programmes
Degree Programme in Business Administration
Teachers
Maija Haaramo
Course
3H00CE13

Objectives (course unit)

The student knows research and develop methods and can apply them. He/she learns how to modify research ideas and problems. He/she can make a research plan and write a research report.

Content (course unit)

Research process
Developing a research idea
Research problem and -question
Research methods
Research plan
Research report

Exam schedules

toukokuun viimeisissä lähipäivissä
uusinnat 9.6.2016 klo 15 tai elokuun lähipäivissä

Evaluation methods and criteria

Opintojakso on osa modulia, jonka nimi on 21st Century Marketin. Siihen kuuluvat opintojaksot toteutetaan pitkälti toisiinsa integroidusti, niin että sisällöt tukevat toisiaan. Keskiössä on go to market -projektin toteuttaminen, johon muiden opintojaksosen sisällöt nivoutuvat. Modulin opintojaksot ovat
• Asiakkuus markkinoinnin ytimessä 6 op
• Digitaalisuuden hyödyntäminen markkinoinnissa 5 op
• Tutkimus työvälineenä 5 op
• Go to Market 5 op
• Professional English for BBA studies 5 op
Lisäksi kevään aikana kuuluu suorittaa vapaasti valittavia opintoja 4 op (esim. Y-kampuksen seminaareja, verkkokursseja tai projektitöitä).

Assessment scale

0-5

Teaching methods

dialogi, kirjallisuus, esseet ym. kirjalliset tehtävät, asiantuntijaluennot, reflektointi, go to market -projekti ja siihen liittyvät harjoitustehtävät, tentit ja muut osaamisen arviointiin liittyvät tehtävät

Learning materials

Tabulassa

Student workload

12 lähipäivää
27 h/op

Content scheduling

tammikuu: markkinointitutkimus,tutkimuksen vaiheet, kvalitatiivinen markkinointitutkimus
helmikuu: kvantitatiivinen markkinointitutkimus, e-lomakkeen tekeminen ja käyttö
maaliskuu: kvalitatiivisen aineiston analysointi
huhtikuu: tutkimusraportti
toukokuu I: kvantitatiivisen aineiston analysointi ja esittäminen
toukokuu II: lopputehtävien läpikäyntiä

Practical training and working life cooperation

Go to market -harjoituksena tehdään uuden tuotteen tai palvelun markkinoille laittaminen erityisesti somea ja verkkokauppaa käyttäen.

Further information

Tabulassa

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Tehtävät tekemättä

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Jokaisen kuukauden tehtävät tehty kurssin päättyessä

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Jokaisen kuukauden tehtävät tehty ajallaan hyvin tai erittäin hyvin.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Jokaisen kuukauden tehtävät tehty ajallaan kiitettävästi.

Go back to top of page