Research as a Tool (5 cr)
Code: 3H00CE13-3001
General information
- Enrolment period
- 01.08.2015 - 14.01.2016
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 14.01.2016 - 27.05.2016
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Local portion
- 1 cr
- Virtual portion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- TAMK Ikaalinen
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 30
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Administration
- Teachers
- Maija Haaramo
- Course
- 3H00CE13
Objectives (course unit)
The student knows research and develop methods and can apply them. He/she learns how to modify research ideas and problems. He/she can make a research plan and write a research report.
Content (course unit)
Research process
Developing a research idea
Research problem and -question
Research methods
Research plan
Research report
Exam schedules
toukokuun viimeisissä lähipäivissä
uusinnat 9.6.2016 klo 15 tai elokuun lähipäivissä
Evaluation methods and criteria
Opintojakso on osa modulia, jonka nimi on 21st Century Marketin. Siihen kuuluvat opintojaksot toteutetaan pitkälti toisiinsa integroidusti, niin että sisällöt tukevat toisiaan. Keskiössä on go to market -projektin toteuttaminen, johon muiden opintojaksosen sisällöt nivoutuvat. Modulin opintojaksot ovat
• Asiakkuus markkinoinnin ytimessä 6 op
• Digitaalisuuden hyödyntäminen markkinoinnissa 5 op
• Tutkimus työvälineenä 5 op
• Go to Market 5 op
• Professional English for BBA studies 5 op
Lisäksi kevään aikana kuuluu suorittaa vapaasti valittavia opintoja 4 op (esim. Y-kampuksen seminaareja, verkkokursseja tai projektitöitä).
Assessment scale
0-5
Teaching methods
dialogi, kirjallisuus, esseet ym. kirjalliset tehtävät, asiantuntijaluennot, reflektointi, go to market -projekti ja siihen liittyvät harjoitustehtävät, tentit ja muut osaamisen arviointiin liittyvät tehtävät
Learning materials
Tabulassa
Student workload
12 lähipäivää
27 h/op
Content scheduling
tammikuu: markkinointitutkimus,tutkimuksen vaiheet, kvalitatiivinen markkinointitutkimus
helmikuu: kvantitatiivinen markkinointitutkimus, e-lomakkeen tekeminen ja käyttö
maaliskuu: kvalitatiivisen aineiston analysointi
huhtikuu: tutkimusraportti
toukokuu I: kvantitatiivisen aineiston analysointi ja esittäminen
toukokuu II: lopputehtävien läpikäyntiä
Practical training and working life cooperation
Go to market -harjoituksena tehdään uuden tuotteen tai palvelun markkinoille laittaminen erityisesti somea ja verkkokauppaa käyttäen.
Further information
Tabulassa
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Tehtävät tekemättä
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Jokaisen kuukauden tehtävät tehty kurssin päättyessä
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Jokaisen kuukauden tehtävät tehty ajallaan hyvin tai erittäin hyvin.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Jokaisen kuukauden tehtävät tehty ajallaan kiitettävästi.