Customers as Service Developers (5 cr)
Code: 8U00CO27-3001
General information
- Enrolment period
- 02.07.2015 - 25.09.2015
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 03.10.2015 - 31.12.2015
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Hospitality Management
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Master's Degree Programme in Hospitality Management
Objectives (course unit)
What is service development process like?
Why are services developed in cooperation with customers and interest groups?
How to integrate customers and other interest groups into the service development process?
Content (course unit)
Students
• can as experts develop service processes of companies
• understand the importance of customers and interest groups in service development
• can make customers and interest groups commit themselves to development activities.
Exam schedules
harjoitustehtävän palautus 17.1.2016 mennessä
Evaluation methods and criteria
Harjoitustehtävä käytännön työelämään toteutettuna.
Assessment scale
0-5
Teaching methods
luennot
harjoitustehtävät
Student workload
5op = 5 x 27 h= 135 h
kontaktiopetusta 2x lauantai + yksi ilta
Completion alternatives
AHOT-käytänne
Further information
Opintojakson kontaktikerrat ovat lauantai 3.10 klo 8.30-14.30, lauantai 7.11 klo 8.30-14.30 ja torstai 7.1.2016 klo 16.30-20.
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ei tunnista käyttäjälähtöisiä menetelmiä ja niiden käyttoä palvelujen kehittämisessä.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija tunnistaa toimialan palvelujen kehittämistarpeita ja kykenee määrittelemään käyttäjälähtöisiä menetelmiä ja co-desgn lähestymistavan palvelujen kehittämisessä.
Opiskelijalla on pyrkimystä palvelun kehittämiseen yrityksissä ja toimintaa asiakkaiden ja sidosryhmien sitouttamiseen kehittämiseen.
Opiskelija tunnistaa vuorovaikutustaitonsa ja ottaa vastuun omasta suoriutumisestaan
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija jäsentää toimialan palvelujen kehittämistarpeita ja kykenee vertailemaan erilaisia käyttäjälähtöisiä menetelmiä ja perustelemaan co-design lähestymisen hyötyjä palveluprosessien kehittämiseen.
Opiskelija osaa ratkaista palvelun ongelmia yrityksissä ja sitouttaa asiakkaita ja sidosryhmiä kehitystoimintaan.
Opiskelija osaa toimia yhteistyössä vastuullisesti ja on valmis kehittämään vuorovaikutustaitojaan.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ymmärtää laaja-alaisesti toimialan palvelujen kehittämistarpeen ja kykenee analysoimaan käyttäjälähtöisten menetelmien ja co-design lähestymisen hyötyjä palveluprosessien kehittämiseen.
Opiskelija ideoi ja luo uusia palvelun toimintamalleja yritykseen ja sitouttaa asiakkaat ja sidosryhmät kehitystoimintaan.
Opiskelija osaa toimia yhteistyössä vastuullisesti, joustavasti ja rakentavasti. Kehittää sekä omaa että ryhmän vuorovaikutusta.