Skip to main content

Customers as Service Developers (5 cr)

Code: 8U00CO27-3001

General information


Enrolment period
02.07.2015 - 25.09.2015
Registration for the implementation has ended.
Timing
03.10.2015 - 31.12.2015
Implementation has ended.
Credits
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Hospitality Management
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Master's Degree Programme in Hospitality Management
Teachers
Tuija Ylä-Viteli
Person in charge
Tuija Ylä-Viteli
Course
8U00CO27

Objectives (course unit)

What is service development process like?
Why are services developed in cooperation with customers and interest groups?
How to integrate customers and other interest groups into the service development process?

Content (course unit)

Students
• can as experts develop service processes of companies
• understand the importance of customers and interest groups in service development
• can make customers and interest groups commit themselves to development activities.

Exam schedules

harjoitustehtävän palautus 17.1.2016 mennessä

Evaluation methods and criteria

Harjoitustehtävä käytännön työelämään toteutettuna.

Assessment scale

0-5

Teaching methods

luennot
harjoitustehtävät

Student workload

5op = 5 x 27 h= 135 h
kontaktiopetusta 2x lauantai + yksi ilta

Completion alternatives

AHOT-käytänne

Further information

Opintojakson kontaktikerrat ovat lauantai 3.10 klo 8.30-14.30, lauantai 7.11 klo 8.30-14.30 ja torstai 7.1.2016 klo 16.30-20.

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija ei tunnista käyttäjälähtöisiä menetelmiä ja niiden käyttoä palvelujen kehittämisessä.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija tunnistaa toimialan palvelujen kehittämistarpeita ja kykenee määrittelemään käyttäjälähtöisiä menetelmiä ja co-desgn lähestymistavan palvelujen kehittämisessä.
Opiskelijalla on pyrkimystä palvelun kehittämiseen yrityksissä ja toimintaa asiakkaiden ja sidosryhmien sitouttamiseen kehittämiseen.
Opiskelija tunnistaa vuorovaikutustaitonsa ja ottaa vastuun omasta suoriutumisestaan

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija jäsentää toimialan palvelujen kehittämistarpeita ja kykenee vertailemaan erilaisia käyttäjälähtöisiä menetelmiä ja perustelemaan co-design lähestymisen hyötyjä palveluprosessien kehittämiseen.
Opiskelija osaa ratkaista palvelun ongelmia yrityksissä ja sitouttaa asiakkaita ja sidosryhmiä kehitystoimintaan.
Opiskelija osaa toimia yhteistyössä vastuullisesti ja on valmis kehittämään vuorovaikutustaitojaan.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija ymmärtää laaja-alaisesti toimialan palvelujen kehittämistarpeen ja kykenee analysoimaan käyttäjälähtöisten menetelmien ja co-design lähestymisen hyötyjä palveluprosessien kehittämiseen.
Opiskelija ideoi ja luo uusia palvelun toimintamalleja yritykseen ja sitouttaa asiakkaat ja sidosryhmät kehitystoimintaan.
Opiskelija osaa toimia yhteistyössä vastuullisesti, joustavasti ja rakentavasti. Kehittää sekä omaa että ryhmän vuorovaikutusta.

Go back to top of page