Mobile Game Programming (6cr)
Code: 4A00CP22-3001
General information
- Enrolment period
- 01.12.2014 - 11.01.2015
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2015 - 31.07.2015
- Implementation has ended.
- Credits
- 6 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Business Information Systems
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Information Systems
Objectives (course unit)
Hyvän suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija osaa toteuttaa 2D-pelin, joka käyttää hyväkseen ulkopuolista web-palvelua
Opiskelija osaa toteuttaa 2D-pelin, joka sisältää persistentin tallennuksen
Opiskelija osaa toteuttaa 2D-pelin, joka sisältää useampia kenttiä.
Hyväksytyn suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija rakentaa yhteistyössä ryhmänsä kanssa toimivan 2D-pelin
Opiskelija osaa toteuttaa 2D-pelin, joka sisältää peliobjekteja, törmäyksiä ja näppäinkomentoja
Opiskelija osaa dokumentoida toteuttamansa 2D-pelin.
Content (course unit)
Ydinkysymyksiä sisällöstä:
Miten 2D-pelejä ohjelmoidaan?
Miten peliobjektit, törmäyksen hallinta ja käyttäjän syöte toteutetaan osana 2D-peliä?
Prerequisites (course unit)
Johdatus ohjelmointiin tai vastaavat tiedot
Exam schedules
-
Assessment methods and criteria
Tehdyt viikkoharjoitukset (40%), ryhmässä toteutettu julkaistettava mobiilipeli (60%), läsnäolo
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Luennot, demonstraatiot, itsenäinen opiskelu, ongelmalähtöinen opiskelija, virtuaaliopetus
Learning materials
Kurssin kotisivut
Student workload
Lähiopetusta 2 + 2 h, itsenäistä opiskelua 4 h per viikko.
Completion alternatives
-
Practical training and working life cooperation
-
International connections
-
Further information
Opintojakso liittyy olennaisesti 14tiko kevään yhteiseen projektiin. Opintojaksolla toteutetaan mobiilipeliprojektin ohjelmointiosuus.
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Alle 50% harjoituksista tai julkaisematon mobiilipeli
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
50% - 70% harjoituksista ja tyydyttävä julkaistu mobiilipeli
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
70% - 90% harjoituksista ja hyvä julkaistu mobiilipeli
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
90% - 100% harjoituksista ja kiitettävä julkaistu mobiilipeli