Orientation to Clinical Nursing, Adult Nursing (2 cr)
Code: 7K00CN22-3002
General information
- Enrolment period
- 03.06.2015 - 16.08.2015
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2015 - 04.12.2015
- Implementation has ended.
- Credits
- 2 cr
- Local portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Nursing
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 14 - 26
- Degree programmes
- Degree Programme in Nursing and Health Care, students who began in 2013 or earlier
- Teachers
- Taru Manner
- Person in charge
- Taru Manner
- Small groups
- ryhmä 1 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
- ryhmä 2 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
- Small groups
- ryhmä 1
- ryhmä 2
- Course
- 7K00CN22
Objectives (course unit)
The student
-shows that he/she has mastered the key knowledge and skills in the patient´s individual health promotion and nursing;
-is able to work in nursing safely and ethically;
-is able to demonstrate expertise in patient care;
-is able to use quality assessment methods in development of his/her work and work community.
Content (course unit)
Supervised orientation to clinical training
Simulation
Prerequisites (course unit)
First year and middle phase studies completed, at least 135 credits , including the basic level studies in the field of the optional professional studies. Participation in Adulta Nursing 1 4 ects
Evaluation methods and criteria
Aktiivinen osallistuminen opetukseen
Toteutuu kiinteästi Aikuisen hoitotyö 2 kurssiin nivoutuen
Jokaiseen lähtökohtaan liittyy purku orientoivan harjoittelun tilanteissa
Assessment scale
Pass/Fail
Teaching methods
Ohjattu harjoittelu, draama, simulaatio
Assessment criteria - pass/fail (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Hyväksytty
Hallitsee teoreettiset perustiedot harjoiteltaviin hoitotyön tilanteisiin liittyen ja perustelee toimintaansa näyttöön perustuvalla tiedolla
Hallitsee keskeiset hoidon tarpeen arviointimenetelmät, osaa suunnitella ja toteuttaa hoitotyötä
Osaa valita ja käyttää erilaisia auttamismenetelmiä potilasta hoitaessaana
Tunnistaa ja osaa arvioida potilaan ohjaustarpeen, osaa ohjata potilasta ja hänen läheisiään vuorovaikutustaitojaan hyödyntäen
Osaa toimia vastuullisesti ja aktiivisesti hoitotyön tilanteissa sekä arvioi oppimaansa sekä toimintaansa ryhmän jäsenenä
Hylätty
Ei ota vastuuta oppimisestaan
Teoreettisissa tiedoissa on puutteita
Ei kykene suoriutumaan hoitotyön tilanteissa itsenäisesti ja ryhmän jäsenenä
Ei kykene ohjaamaan potilasta joko vuorovaikutustaitojen tai tietämisen puutteiden vuoksi
Palautteen vastaanottaminen ja oman toiminnan kriittinen reflektointi on vaikeaa