Finnish and Communication (3 cr)
Code: 7R00BI13-3004
General information
- Enrolment period
- 11.05.2015 - 31.08.2015
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2015 - 09.11.2015
- Implementation has ended.
- Credits
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Radiography and Radiotherapy
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 36
- Degree programmes
- Degree Programme in Radiography and Radiotherapy
- Teachers
- Annina Korpela
- Johanna Granlund
- Course
- 7R00BI13
Objectives (course unit)
Students
-are capable of acquiring knowledge from professional sources and evaluating their reliability
-are capable in written communications to take into account the recipient, nature and professional demands of the message
-can write structurally, convincingly and understandably
-know the theory of meeting skills and the culture of manners
-learn to act in working life meetings as experts of their own fields
Content (course unit)
-Document standards and templates
-Writing formal text
-Grammatical correctness of language
-Working life documents, report writing, sources and references
-Instructions for report writing at TAMK
-A person’s own impression about themselves communication situations
-Team communication skills
Exam schedules
Ei tenttiä.
Assessment methods and criteria
Arviointi muodostuu opiskelijoiden kirjoittamasta esseestä (50 %), kotitehtävien tekemisestä (25%) sekä osallistumisesta tuntityöskentelyyn (25%).
Teaching methods
luennot, suulliset ja kirjalliset harjoitukset
Learning materials
opettajan laatima aineisto
Completion alternatives
Ei ole.
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ei ole palauttanut esseetä, on ollut pois tunneilta enemmän kuin 80 %, ei ole tehnyt kotitehtäviä tai osallistunut tuntitehtäviin.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ei ole suorittanut kaikkia kurssin tehtäviä eikä palauttanut niitä ajallaan. Opiskelija ei ole osallistunut tuntityöskentelyyn aktiivisesti. Opiskelija ei ole esseessä osoittanut hallitsevansa hyvin suomen kieltä: tekstissä on paljon kielivirheitä tai tekstin rakennetta ja sisältöä on hankala hahmottaa. Esseen aihetta ei ole valittu eikä rajattu tarkoituksenmukaisesti. Essee ei ole rakenteeltaan johdonmukainen eikä etene loogisesti. Opiskelija ei ole noudattanut kaikkia esseestä annettuja kirjoitussuosituksia (sisällys, kappalejaot, lähteet yms.).
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on suorittanut kaikki kurssin tehtävät ja palauttanut ne ajallaan. Opiskelija on osallistunut tuntityöskentelyyn. Opiskelija on esseessä osoittanut hallitsevansa hyvin suomen kielen. Kielivirheitä on melko vähän ja tekstiä on vaivatonta lukea. Esseen aihe on valittu ja rajattu tarkoituksenmukaisesti. Essee on rakenteeltaan jäsentynyt ja loogisesti ja johdonmukaisesti etenevä. Opiskelija on noudattanut esseestä annettuja kirjoitussuosituksia (sisällys, kappalejaot, lähteet yms.).
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on suorittanut kaikki kurssin tehtävät ja palauttanut ne ajallaan. Opiskelija on osallistunut tuntityöskentelyyn aktiivisesti. Opiskelija on esseessä osoittanut hallitsevansa suomen kielen erinomaisesti. Kielivirheitä on melko vähän tai ei ollenkaan ja tekstiä on vaivatonta lukea. Esseen aihe on valittu ja rajattu tarkoituksenmukaisesti. Essee on rakenteeltaan jäsentynyt ja loogisesti ja johdonmukaisesti etenevä. Opiskelija on noudattanut esseestä annettuja kirjoitussuosituksia (sisällys, kappalejaot, lähteet yms.).