Skip to main content

Customer Relationship Management (5 cr)

Code: 3H-508-3007

General information


Enrolment period
30.11.2015 - 10.01.2016
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2016 - 31.07.2016
Implementation has ended.
Credits
5 cr
Local portion
4 cr
Virtual portion
1 cr
RDI portion
3 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Business Administration
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business Administration
Teachers
Kirsi Tanner
Person in charge
Kirsi Tanner
Course
3H-508

Objectives (course unit)

Opintojaksolla tarkastellaan asiakkuuksien hallintaa ja johtamista yrityksen menestystekijänä. Opiskelijat analysoivat valitsemansa organisaation asiakkuudenhallintaa sekä laativat asiakkuuksien kehittämissuunnitelman.

Opiskelija
- ymmärtää asiakkuuksien hallinnan ja johtamisen merkityksen yrityksen keskeisenä menestystekijänä
- osaa soveltaa asiakaslähtöistä ajattelua organisaation toiminnassa
- osaa suunnitella asiakkuuden hallintaan liittyviä kehittämistoimenpiteitä

Content (course unit)

Mitä tarkoitetaan asiakaslähtöisellä lähestymistavalla?
Miten yritys voi johtaa asiakkuuksiaan?
Mitkä ovat keskeisiä asiakkuuksien kehittämiseen liittyviä osa-alueita?

Prerequisites (course unit)

Markkinoinnin perusteet

Exam schedules

Harjoitustöiden esitykset kahdella viimeisellä kerralla. Muut aikataulut sovitaan lähiopetuksen yhteydessä.

Evaluation methods and criteria

Interaktiiviset luennot ja kommenttipuheenvuoro 2 op (arviointi 0-5),
kehittämistehtävä 3 op (arviointi 0-5).

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Yhteistoiminnallinen oppiminen, harjoitustyöt, harjoitukset, esitelmät, lähiopetus, opetuskeskustelu

Learning materials

Vaihtoehtoisia kirjoja ja artikkeleita. Tabula-toteutus.

Student workload

Lähiopetustapaamisia 7 (28 lähiopetustuntia), opiskelijan itsenäistä työskentelyä laskennallisesti noin 100 tuntia.

Content scheduling

Interaktiiviset luennot ja kommenttipuheenvuoro suoritetaan ennen kehittämistehtävien esityksiä.

Completion alternatives

Interaktiiviset luennot ja kommenttipuheenvuoron voi korvata kirjatentillä yleisenä tenttipäivänä (2 kirjaa). Lisäksi tulee kehittämistehtävä esityksineen.

Practical training and working life cooperation

Työelämälähtöinen kehittämistehtävä.

International connections

Englanninkielistä oheismateriaalia.

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opintojakson kaikki osat tulee suorittaa hyväksyttävästi.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija ymmärtää opintojakson aihealueen käsitteitä ja malleja sekä pystyy hahmottamaan niiden välisiä lainalaisuuksia. Opiskelija osaa soveltaa asiakkuuden teoriaa tyydyttävästi käytännön asiakkuuden kehittämistehtävään.

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija osaa hyödyntää aihealueen sisältöä hyvällä tasolla. Opiskelija osaa määritellä aihepiirin teemoja ja malleja sekä pystyy soveltamaan opittuja aihealueita käytännössä hyvin.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on sisäistänyt oppimansa ja pystyy analysoimaan ja soveltamaan aihealueen teemoja laaja-alaisesta myös käytännössä.

Go back to top of page