Skip to main content

Raaka-aineesta asiakkaan annokseksi (10 cr)

Code: 8T00BB17-3001

General information


Enrolment period
29.07.2013 - 03.10.2013
Registration for the implementation has ended.
Timing
28.10.2013 - 31.12.2013
Implementation has ended.
Credits
10 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Hospitality Management
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
10 - 20
Degree programmes
Degree Programme in Service Management, students who began in 2013 or earlier
Teachers
Tuija Ylä-Viteli
Jaana Sahlsten
Person in charge
Tuija Ylä-Viteli
Course
8T00BB17

Objectives (course unit)

Students are able
- to choose the right ingredients, methods, and equipment to produce high-quality products
- to work out standard recipes
- to implement customer service according to the business idea

Content (course unit)

WHAT know-how is needed to produce catering services?
WHY and what kind of product expertise and method management are needed to produce catering services?

Exam schedules

12.12.2013 kirjatentti.

Assessment methods and criteria

- Kirjatentti 30 %
- Blueprinting 50 %
- Ammatillinen vuoropuhelu 20 %

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Virtuaalipohjainen toteutus
- Johdettu tiimityöskentely
- Ohjauskeskustelut
- Raportointi

Lähiopetus
- Luennot
- Seminaarit
- Työpajat
- Ohjauskeskustelut
- Yritysvierailut

Learning materials

Ilmoitetaan toteutuksen alussa.

Student workload

10opx27h, 270h
- Kontaktiopetus 33h
- Itsenäinen työskentely 237h

Completion alternatives

AHOT

Practical training and working life cooperation

Kurssitehtävän integrointi työelämään.

Further information

Lähiopetuksessa opiskelija velvollinen olemaan läsnä.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija tunnistaa ruokapalvelujen osatekijöitä ja niiden välisiä suhteita. Opiskelija tuntee erilaisia raaka-aineita, menetelmiä ja laitteita, mutta ei kykene perustellusti valitsemaan niitä laadukkaan tuotteen aikaansaamiseksi valitulle asiakassegmentille. Opiskelija osaa määritellä vakioidun ruokaohjeen sisällön yksittäisen näkökulman kautta. Ammatillinen vuoropuhelu työelämän ja ryhmän kanssa on suppeaa. Opiskelija tarkastelee ja arvioi asioita omasta näkökulmastaan.

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija ymmärtää ruokapalvelujen osatekijöitä ja niiden välisiä suhteita kokonaisuuksien kannalta. Opiskelija osaa valita raaka-aineet, menetelmät ja laitteet laadukkaan tuotteen aikaansaamiseksi valitulle asiakassegmentille. Opiskelija osaa käyttää vakioitua ruokaohjetta aistinvaraisen laadun, terveellisyyden, turvallisuuden ja taloudellisuuden toteuttamiseen ruokapalvelussa. Ammatillinen vuoropuhelu työelämän ja ryhmän kanssa on vastuullista. Opiskelija on valmis kehittämään vuorovaikutustaitojaan.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija ymmärtää ruokapalvelujen osatekijöitä ja niiden välisiä suhteita kokonaisuuksien kannalta. Opiskelija osaa analysoiden valita raaka-aineet, menetelmät ja laitteet laadukkaan tuotteen aikaansaamiseksi valitulle asiakassegmentille. Opiskelija osaa käyttää vakioitua ruokaohjetta luovasti aistinvaraisen laadun, terveellisyyden, turvallisuuden ja taloudellisuuden toteuttamiseen ruokapalvelussa. Ammatillinen vuoropuhelu työelämän ja ryhmän kanssa on vastuullista, joustavaa ja rakentavaa.

Go back to top of page