Raaka-aineesta asiakkaan annokseksi (10 cr)
Code: 8T00BB17-3001
General information
- Enrolment period
- 29.07.2013 - 03.10.2013
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 28.10.2013 - 31.12.2013
- Implementation has ended.
- Credits
- 10 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Hospitality Management
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 10 - 20
- Degree programmes
- Degree Programme in Service Management, students who began in 2013 or earlier
Objectives (course unit)
Students are able
- to choose the right ingredients, methods, and equipment to produce high-quality products
- to work out standard recipes
- to implement customer service according to the business idea
Content (course unit)
WHAT know-how is needed to produce catering services?
WHY and what kind of product expertise and method management are needed to produce catering services?
Exam schedules
12.12.2013 kirjatentti.
Assessment methods and criteria
- Kirjatentti 30 %
- Blueprinting 50 %
- Ammatillinen vuoropuhelu 20 %
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Virtuaalipohjainen toteutus
- Johdettu tiimityöskentely
- Ohjauskeskustelut
- Raportointi
Lähiopetus
- Luennot
- Seminaarit
- Työpajat
- Ohjauskeskustelut
- Yritysvierailut
Learning materials
Ilmoitetaan toteutuksen alussa.
Student workload
10opx27h, 270h
- Kontaktiopetus 33h
- Itsenäinen työskentely 237h
Completion alternatives
AHOT
Practical training and working life cooperation
Kurssitehtävän integrointi työelämään.
Further information
Lähiopetuksessa opiskelija velvollinen olemaan läsnä.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija tunnistaa ruokapalvelujen osatekijöitä ja niiden välisiä suhteita. Opiskelija tuntee erilaisia raaka-aineita, menetelmiä ja laitteita, mutta ei kykene perustellusti valitsemaan niitä laadukkaan tuotteen aikaansaamiseksi valitulle asiakassegmentille. Opiskelija osaa määritellä vakioidun ruokaohjeen sisällön yksittäisen näkökulman kautta. Ammatillinen vuoropuhelu työelämän ja ryhmän kanssa on suppeaa. Opiskelija tarkastelee ja arvioi asioita omasta näkökulmastaan.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ymmärtää ruokapalvelujen osatekijöitä ja niiden välisiä suhteita kokonaisuuksien kannalta. Opiskelija osaa valita raaka-aineet, menetelmät ja laitteet laadukkaan tuotteen aikaansaamiseksi valitulle asiakassegmentille. Opiskelija osaa käyttää vakioitua ruokaohjetta aistinvaraisen laadun, terveellisyyden, turvallisuuden ja taloudellisuuden toteuttamiseen ruokapalvelussa. Ammatillinen vuoropuhelu työelämän ja ryhmän kanssa on vastuullista. Opiskelija on valmis kehittämään vuorovaikutustaitojaan.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ymmärtää ruokapalvelujen osatekijöitä ja niiden välisiä suhteita kokonaisuuksien kannalta. Opiskelija osaa analysoiden valita raaka-aineet, menetelmät ja laitteet laadukkaan tuotteen aikaansaamiseksi valitulle asiakassegmentille. Opiskelija osaa käyttää vakioitua ruokaohjetta luovasti aistinvaraisen laadun, terveellisyyden, turvallisuuden ja taloudellisuuden toteuttamiseen ruokapalvelussa. Ammatillinen vuoropuhelu työelämän ja ryhmän kanssa on vastuullista, joustavaa ja rakentavaa.