Expert as a Customer Server 2Laajuus (10 cr)
Course unit code: NA00FV42
General information
- Credits
- 10 cr
Objectives
Opiskelija
- tietää ammattialan ja organisaation/toimintaympäristön toimintaa ohjaavat lait, säännökset ja ohjeistukset
- osaa tunnistaa millaista osaamista ja taitoja toimiminen organsaatiossa/ toimintaympäristössä vaatii
- osaa tunnistaa organisaatioon/ toimintaympäristöön ja sen toimintaan liittyvät haasteet
- osaa toimia ratkaisukeskeisesti organisaatiossa/toimintaympäristössä ja tiimissä hyödyntäen omia tietojaan, taitojaan, kykyjään ja vahvuksiaan
- osaa suunnitella, toteuttaa ja arvioida toimintaa/projektin/palvelun yhteistyössä työelämän kanssa
- osaa tunnistaa organisaation toimintaan liittyvät ilmiöt ja peruskäsitteistön, myös vieraalla kielellä
- osaa toimia ammatillisessa ja osallistavassa vuorovaikutussuhteessa, myös vieraalla kielellä
- tavoitteena vieraan kielen Eurooppalaisen viitekehyksen B2.1 taitotason parantaminen tai uuden kielen opettelu
Content
Millaisia tietoja, taitoja ja asenteita työskentely organisaatiossa/toimintaympäristössä vaatii?
Millaisia haasteita organisaatiolla on arjen toiminnassa ja suhteessa asiakkaisiin?
Miten voin auttaa organisaatiota haasteiden ratkaisemisessa?
Miten käytän omia tietoja, taitoja, kykyjä ja vahvuuksia haasteiden ratkaisemisessa?
Miten tuotan tietoa organisaation/toimintaympäristön päätöksen tekoa ja kehittämistä varten?
Assessment criteria, pass/fail
Hyväksytty:
Opiskelija
- osoittaa saavuttaneensa opintojakson tavoitteet jäsentäen asoita suhteessa toisiinsa
- osaa toimia suunnitelmallisesti ja ratkaisulähtöisesti perustellen soveltuvimman menettelyntavan valinnan
- osaa reflektoida omaa toimintaansa, osaamistaan ja kehittämisen kohteita myös saamansa palautteen pohjalta
- osaa toimia yhteistyössä vastuullisesti ja on valmis kehittämään vuorovaikutustaitojaan
- ottaa vastuuta ja sitoutuu oman toiminnan lisäksi myös asiakastyöhön sekä tiimin ja organisaation toimintaan alalle tärkeiden toimintatapojen mukaisesti.
- hallitsee ammttitermejä ja osaa viestiä asiakaslähtöisesti ammatillisessa vuorovaikutuksessa kotimaisella ja vieraalla kielellä
Hylätty:
Opiskelija
- ei kykene osoittamaan opintojakson tavoitteiden saavuttamista
- ei kykene suunnitelmalliseen työskentelyyn
- ei pysty vastuulliseen yhteistyöhön omia vuorovaikutustaitojaan kehittäen
- ei pysty reflektoimaan omaa toimintaansa, osaamistaan tai kehittämisen kohteitaan
- ei ota ammatillista vastuuta toiminnastaan asiakastyössä, tiimissä tai organisaatiossa.