Skip to main content

Messujen näytteilleasettajan täydennyskoulutusLaajuus (0 - 2 cr)

Course unit code: IM00FS07

General information


Credits
0 - 2 cr

Objectives

1) Näytteilleasettaja osaa vastata paremmin muuttuneen tapahtumakentän haasteisiin ja osallistua tehokkaasti messuille


2) Näytteilleasettaja osaa laatia yritykselleen ajanmukaisen ennakkomarkkinointikampanjan

Content

Yleinen osa:

*Miten huomioida se, että kauppa tapahtuu hallissa ja ohjelma verkossa
*Näytteilleasettaja osaa toimia paremmin muuttuneessa tapahtumakentässä sekä osaavat hyödyntää omia ja TM kanavia paremmin messuosallistumisessa

Muuttunut tapahtumakenttä

Tapahtumaosallistuminen

Tapahtumamarkkinointi

****

Workshop 1/to 30.9 (3-4h)

*Miksi yrityksellesi ennakkomarkkinointitempaus, long tail (etkot, tapahtuma, jatkot, sitouttaminen), Messujen palvelujen näkökulma
*syksyn aikana jokainen mukana oleva firma suunnittelee miten saavat Messujen tapahtumaan osallistumisesta kaiken irti ennakkomarkkinointitempauksen avulla.
*kehittämistehtävänä esitellä oman firman Treen Messujen hybriditapahtumaan liittyvää konseptia, sis. ohjeistus miten ja mitä hyvä sisältää
->ennakkomarkkinointikampanjan konseptin luonnos (kohderyhmät, ”koukku”, pääsisältö, keinot, budjetti, aikataulu)


Workshop 2 (lokakuun puoliväli) 3-4h (to 14.10 tai 13.10)

*Kehittämistehtävien esittely: kunkin firman tapahtuman konseptin esittely ja vertaispalaute + ohjaajien palaute, jatkosuunnittelussa huomioitavia seikkoja, sparraus, Q&A

*Seuraavaan kertaan tehtäväksi esitellä oman tapahtumakonseptin toteuma case: Kädentaidot (palautteet privana erillisen aikataulun mukaan)


Workshop 3 (joulukuun alkupuoli)

*Palautteet kunkin firman toteutuneista suunnitelmista privana mukana olleille firmoille (esim. 10 firmaa x a 30min), voidaan jakaa esim. 2-3 päivälle ja sopia ajankohdat firmojen kanssa joustava

Assessment criteria, pass/fail

Hyväksytty suoritus: aktiivinen osallistuminen workshoppeihin ja kehittämistehtävän laatiminen

TARKENNETAAN!

Go back to top of page