How to brand myself? (5cr)
Code: NN00EK96-3002
General information
- Enrolment period
- 02.06.2019 - 30.04.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 25.05.2020 - 12.06.2020
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Online learning
- Unit
- Open University of Applied Sciences
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 30
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Administration
Objectives (course unit)
Kurssilla keskustellaan tietoisen henkilöbrändin rakentamisesta ja sen tärkeydestä työelämätaitona.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
1. Osaa käyttää strategisen markkinoinnin ja henkilöbrändäyksen tekniikoita oman ammatillisen imagon luomiseen, kehittämiseen ja markkinointiin.
2. Osaa reflektoida omaa osaamistaan ja asettaa tavoitteita ammatillisen osaamiseen
esilletuomiseen.
3. Osaa suunnitella ja toteuttaa tavoitteellista verkkoviestintää sekä hyödyntää ketterän sisällöntuotannon ja julkaisemisen alustoja osaamisen markkinoinnissa.
4. Osaa rakentaa ammatillista verkostoa digitaalisissa viestintäympäristöissä.
5. Osaa markkinoida omaa osaamistaan tavoitteellisesti ja suunnitelmallisesti.
Content (course unit)
Opintojaksolla keskitytään löytämään omia vahvuuksia, kartoittamaan taitoja ja osaamista, joita hyödyntäen tehdään suunnitelmaa omalle verkkopresenssille. Opintojakso keskittyy rohkaisemaan konkreettiseen ja suunnitelmalliseen osaamisen jakamiseen digitaalisissa moderneissa viestintäympäristöissä.
Prerequisites (course unit)
Opintojakso on suunnattu korkeakouluopiskelijoille ja/ tai asiantuntijatehtävissä jo toimiville. Ennakkovaatimuksena yleisimpien some-kanavien sujuva käyttö, innostus viestiä digitaalisissa alustoissa ja ottaa myös haltuun uusia kanavia tarvittaessa.
Assessment scale
0-5
Further information
Koulutus järjestetään verkko-opiskeluna.
Opintojakso on suunnattu korkeakouluopiskelijoille ja/ tai asiantuntijatehtävissä jo toimiville. Ennakkovaatimuksena yleisimpien some-kanavien sujuva käyttö, innostus viestiä digitaalisissa alustoissa ja ottaa myös haltuun uusia kanavia tarvittaessa.
Opintojaksolla keskitytään löytämään omia vahvuuksia, kartoittamaan taitoja ja osaamista, joita hyödyntäen tehdään suunnitelmaa omalle verkkopresenssille. Opintojakso keskittyy rohkaisemaan konkreettiseen ja suunnitelmalliseen osaamisen jakamiseen digitaalisissa moderneissa viestintäympäristöissä.