Skip to main content

Emotions and user experience (2 cr)

Code: C-10126-YL00CX08-3005

General information


Enrolment period
02.12.2024 - 04.08.2025
Registration for the implementation has begun.
Timing
06.01.2025 - 17.08.2025
Implementation is running.
Credits
2 cr
Institution
LAB University of Applied Sciences, Verkkokampus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 100

Objectives (course unit)

Opiskelija: • ymmärtää tunteiden merkityksen asiakaskokemuksessa ja kilpailijoista erottautumisessa • ymmärtää tunteiden vaikutuksen päätöksentekoon sekä tiedostetusti että tiedostamatta • ymmärtää henkilöstön roolin tunnekokemuksen luomisessa • osaa mitata tunteita ja soveltaa mittaustapoja • osaa arvioida tunteiden merkityksen tulevaisuutta yritysten erottaumistekijänä

Prerequisites (course unit)

Suositeltavaa on, että opiskelijalla on aiemmin suoritettu korkeakoulututkinto.

Location and time

Itsenäisesti suoritettava, ei ajoitettuja tapahtumia. Suoritusmerkinnät viedään LABn Peppiin vähintään kerran kuussa.

Assessment scale

Approved/Failed

Teaching methods

Toteutus on suunnattu kaikille YAMK-opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita tunteiden vaikutuksesta asiakaskokemukseen, joko myyjän/palveluntuottajan tai asiakkaan näkökulmasta. Opiskelijalla tulisi olla jo perustiedot asiakaskokemuksen rakentumisesta hallussa, mutta aiheen teoriaa palautellaan mieleen kurssilla. Opintojakson toteutuu itsenäisenä verkko-opintona Moodle-alustalla. Opintojakso koostuu seuraavista osista: OSIO 1 Tunteiden merkitys OSIO 2 Tunteiden vaikutus asiakaskokemukseen OSIO 3 Henkilöstön rooli tunnekokemuksessa OSIO 4 Tunteiden mittaaminen OSIO 5 Tunteiden tulevaisuus Lopputentti Kurssin suoritus rakentuu seuraavista tehtävistä: • osiokohtaiset itseopiskelumateriaalit, joista osa on englanninkielisiä • osiokohtaiset opintopäiväkirjatehtävät • lopputentti

Learning materials

Oppimateriaali osoitetaan opintojakson Moodle-alustalla.

Student workload

2 op = n. 55 tuntia opiskelijan työtä

Content scheduling

OSIO 1 Tunteiden merkitys OSIO 2 Tunteiden vaikutus asiakaskokemukseen OSIO 3 Henkilöstön rooli tunnekokemuksessa OSIO 4 Tunteiden mittaaminen OSIO 5 Tunteiden tulevaisuus Lopputentti

International connections

Moodle

Further information

Opintopäiväkirjatehtäviä ei arvioida, niihin ei tarvitse merkitä lähdetietoja, vaan ne saavat olla hyvinkin vapaamuotoisia pohdintoja ja oivalluksia aiheesta. Huomioithan, että opintopäiväkirjatehtävät käyvät läpi TurnIt tarkistuksen. Itseopiskelumateriaalit toimivat lopputentin aineistona, josta tulee saada vähintään arvosana 5 hyväksytyn suorituksen saamiseksi. Tentin saa tarvittaessa uusia.

Go back to top of page