Emotions and user experience (2 cr)
Code: C-10126-YL00CX08-3003
General information
- Enrolment period
- 15.11.2024 - 02.12.2024
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 31.08.2024 - 15.12.2024
- Implementation has ended.
- Credits
- 2 cr
- Institution
- LAB University of Applied Sciences, Verkkokampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 150
- Course
- C-10126-YL00CX08
Objectives (course unit)
Opiskelija: • ymmärtää tunteiden merkityksen asiakaskokemuksessa ja kilpailijoista erottautumisessa • ymmärtää tunteiden vaikutuksen päätöksentekoon sekä tiedostetusti että tiedostamatta • ymmärtää henkilöstön roolin tunnekokemuksen luomisessa • osaa mitata tunteita ja soveltaa mittaustapoja • osaa arvioida tunteiden merkityksen tulevaisuutta yritysten erottaumistekijänä
Prerequisites (course unit)
Suositeltavaa on, että opiskelijalla on aiemmin suoritettu korkeakoulututkinto.
Location and time
Itsenäisesti suoritettava, ei ajoitettuja tapahtumia. Suoritusmerkinnät viedään LABn Peppiin vähintään kerran kuussa.
Assessment scale
Approved/Failed
Teaching methods
Toteutus on suunnattu kaikille YAMK-opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita tunteiden vaikutuksesta asiakaskokemukseen, joko myyjän/palveluntuottajan tai asiakkaan näkökulmasta. Opiskelijalla tulisi olla jo perustiedot asiakaskokemuksen rakentumisesta hallussa, mutta aiheen teoriaa palautellaan mieleen kurssilla. Opintojakson toteutuu itsenäisenä verkko-opintona Moodle-alustalla. Opintojakso koostuu seuraavista osista: OSIO 1 Tunteiden merkitys OSIO 2 Tunteiden vaikutus asiakaskokemukseen OSIO 3 Henkilöstön rooli tunnekokemuksessa OSIO 4 Tunteiden mittaaminen OSIO 5 Tunteiden tulevaisuus Lopputentti Kurssin suoritus rakentuu seuraavista tehtävistä: • osiokohtaiset itseopiskelumateriaalit, joista osa on englanninkielisiä • osiokohtaiset opintopäiväkirjatehtävät • lopputentti
Learning materials
Oppimateriaali osoitetaan opintojakson Moodle-alustalla.
Student workload
2 op = n. 55 tuntia opiskelijan työtä
Content scheduling
OSIO 1 Tunteiden merkitys OSIO 2 Tunteiden vaikutus asiakaskokemukseen OSIO 3 Henkilöstön rooli tunnekokemuksessa OSIO 4 Tunteiden mittaaminen OSIO 5 Tunteiden tulevaisuus Lopputentti
International connections
Moodle
Further information
Opintopäiväkirjatehtäviä ei arvioida, niihin ei tarvitse merkitä lähdetietoja, vaan ne saavat olla hyvinkin vapaamuotoisia pohdintoja ja oivalluksia aiheesta. Huomioithan, että opintopäiväkirjatehtävät käyvät läpi TurnIt tarkistuksen. Itseopiskelumateriaalit toimivat lopputentin aineistona, josta tulee saada vähintään arvosana 5 hyväksytyn suorituksen saamiseksi. Tentin saa tarvittaessa uusia.