Skip to main content

Brand Management (5 cr)

Code: C-10126-YL00CN90-3004

General information


Enrolment period
20.11.2024 - 15.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
21.01.2025 - 30.05.2025
Implementation has ended.
Credits
5 cr
Institution
LAB University of Applied Sciences, Verkkokampus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 10

Objectives (course unit)

Student - is able to understand the value of a Brand - is able to manage brand(s) - is able to develop different brand strategies and hierarchies

Prerequisites (course unit)

Suositeltavaa on, että opiskelijalla on aiemmin suoritettu korkeakoulututkinto.

Location and time

verkkluennot 3 kpl pakolliset (pitää korvata jos ei pääse paikalle) Muuten itsenäisesti Moodlessa ilmoitettujen aikataulujen mukaan

Assessment methods and criteria

Tehtävät hyväksytysti suoritettu Viimeinen isompi analyysityö arvioidaan 0-5 asteikolla.

Assessment scale

1-5

Teaching methods

Virtuaalinen kurssi Moodle toimii kurssin pohjana Kaikki materiaali, keskustelu ja palautukset tehdään Moodleen Verkkoluentoja 3 kpl (linkki luennoille Moodlessa) 23.1.2025 klo 17-20 6.2. klo 17-20 3.4. klo 17-20 Itsenäistä opiskelua Tehtäviä Viimeinen isompi "analyysityö", joka arvioidaan. Palaute kurssin jälkeen.

Learning materials

Kerrotaan kurssilla

Student workload

1 cr luennot 3 cr itsenäinen oppimismateriaali ja muut tehtävät 1 cr loppuanalyysityö

Content scheduling

Brändin historia Brändin merkitys ja arvo, perusteet Brändihierarkian perusteet Brändin määrittelyn perusteet Caseja

International connections

Moodle ja verkkoluennot (Teams/Zoom)

Go back to top of page