Brand Management (5 cr)
Code: C-10126-YL00CN90-3004
General information
- Enrolment period
- 20.11.2024 - 15.01.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 21.01.2025 - 30.05.2025
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Institution
- LAB University of Applied Sciences, Verkkokampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 10
- Course
- C-10126-YL00CN90
Objectives (course unit)
Student - is able to understand the value of a Brand - is able to manage brand(s) - is able to develop different brand strategies and hierarchies
Prerequisites (course unit)
Suositeltavaa on, että opiskelijalla on aiemmin suoritettu korkeakoulututkinto.
Location and time
verkkluennot 3 kpl pakolliset (pitää korvata jos ei pääse paikalle) Muuten itsenäisesti Moodlessa ilmoitettujen aikataulujen mukaan
Assessment methods and criteria
Tehtävät hyväksytysti suoritettu Viimeinen isompi analyysityö arvioidaan 0-5 asteikolla.
Assessment scale
1-5
Teaching methods
Virtuaalinen kurssi Moodle toimii kurssin pohjana Kaikki materiaali, keskustelu ja palautukset tehdään Moodleen Verkkoluentoja 3 kpl (linkki luennoille Moodlessa) 23.1.2025 klo 17-20 6.2. klo 17-20 3.4. klo 17-20 Itsenäistä opiskelua Tehtäviä Viimeinen isompi "analyysityö", joka arvioidaan. Palaute kurssin jälkeen.
Learning materials
Kerrotaan kurssilla
Student workload
1 cr luennot 3 cr itsenäinen oppimismateriaali ja muut tehtävät 1 cr loppuanalyysityö
Content scheduling
Brändin historia Brändin merkitys ja arvo, perusteet Brändihierarkian perusteet Brändin määrittelyn perusteet Caseja
International connections
Moodle ja verkkoluennot (Teams/Zoom)