Successful wellbeing event (5cr)
Code: C-10118-CO00FQ03-3001
General information
- Enrolment period
- 04.11.2024 - 06.01.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 21.01.2025 - 31.07.2025
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Institution
- South-Eastern Finland University of Applied Sciences, E-kampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 200
- Course
- C-10118-CO00FQ03
Objectives (course unit)
Hallitset hyvinvointitapahtuman ideointiin, suunnitteluun ja tuottamiseen liittyvät kokonaisuudet. Ymmärrät hyvinvointitapahtuman johtamisen merkityksen ja siihen liittyvät yksityiskohdat. Ymmärrät hyvinvointitapahtuman myynnin ja markkinoinnin roolit ja keinot. Ymmärrät erilaisten sidosryhmien roolit ja merkityksen hyvinvointitapahtuman toteuttamisessa. Ymmärrät hyvinvointitapahtuman vaikuttavuuden mittaamisen ja ulottuvuudet.
Content (course unit)
Miten toteutat tapahtumatuotannon ideoinnin, suunnittelun, toteutuksen ja vaikuttavuuden arvioinnin? Miten tapahtumaa johdetaan? Millaisia keinoja voidaan hyödyntää tapahtuman myynnissä? Miten hyödynnät markkinointiviestintää osana tapahtuman tuottamisessa? Millaisia sidosryhmiä tapahtuman suunnittelussa ja tuottamisessa on, ja kuinka erilaisten sidosryhmien kanssa toimitaan?
Exam schedules
Kaikki 3 tenttiä ovat auki koko opintojakson toteuttamisen ajan eli opiskelija pystyy itsenäisesti tekemään tentit haluamassaan aikataulussa opintojakson toteutusajan puitteissa. Opiskelija voi myös tehdä tentit haluamassaan järjestyksessä.
Assessment methods and criteria
Arviointi perustuu 3 tenttiin, joiden pistemäärä määrittää arvosanan.
Assessment scale
1-5
Teaching methods
This course is for CampusOnline-students, not for Xamk degree students.
Learning materials
• Faktaa ja fiilistä tapahtumatuottajalle (e-kirja) Edita 2019, Huhtaniska, Tirronen • Menesty digimarkkinoinnilla (e-kirja) Kauppakamari 2018, Komulainen, Minna • Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit
Student workload
133 tuntia itsenäistä opiskelua.
Content scheduling
1. Hyvinvointitapahtuman ideointi, suunnittelu ja toteutus 2. Hyvinvointitapahtuman johtaminen ja sidosryhmät 3. Tapahtuman myynti ja markkinointi