Skip to main content

Successful wellbeing event (5cr)

Code: C-10118-CO00FQ03-3001

General information


Enrolment period
04.11.2024 - 06.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
21.01.2025 - 31.07.2025
Implementation has ended.
Credits
5 cr
Institution
South-Eastern Finland University of Applied Sciences, E-kampus
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 200

Objectives (course unit)

Hallitset hyvinvointitapahtuman ideointiin, suunnitteluun ja tuottamiseen liittyvät kokonaisuudet. Ymmärrät hyvinvointitapahtuman johtamisen merkityksen ja siihen liittyvät yksityiskohdat. Ymmärrät hyvinvointitapahtuman myynnin ja markkinoinnin roolit ja keinot. Ymmärrät erilaisten sidosryhmien roolit ja merkityksen hyvinvointitapahtuman toteuttamisessa. Ymmärrät hyvinvointitapahtuman vaikuttavuuden mittaamisen ja ulottuvuudet.

Content (course unit)

Miten toteutat tapahtumatuotannon ideoinnin, suunnittelun, toteutuksen ja vaikuttavuuden arvioinnin? Miten tapahtumaa johdetaan? Millaisia keinoja voidaan hyödyntää tapahtuman myynnissä? Miten hyödynnät markkinointiviestintää osana tapahtuman tuottamisessa? Millaisia sidosryhmiä tapahtuman suunnittelussa ja tuottamisessa on, ja kuinka erilaisten sidosryhmien kanssa toimitaan?

Exam schedules

Kaikki 3 tenttiä ovat auki koko opintojakson toteuttamisen ajan eli opiskelija pystyy itsenäisesti tekemään tentit haluamassaan aikataulussa opintojakson toteutusajan puitteissa. Opiskelija voi myös tehdä tentit haluamassaan järjestyksessä.

Assessment methods and criteria

Arviointi perustuu 3 tenttiin, joiden pistemäärä määrittää arvosanan.

Assessment scale

1-5

Teaching methods

This course is for CampusOnline-students, not for Xamk degree students.

Learning materials

• Faktaa ja fiilistä tapahtumatuottajalle (e-kirja) Edita 2019, Huhtaniska, Tirronen • Menesty digimarkkinoinnilla (e-kirja) Kauppakamari 2018, Komulainen, Minna • Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit

Student workload

133 tuntia itsenäistä opiskelua.

Content scheduling

1. Hyvinvointitapahtuman ideointi, suunnittelu ja toteutus 2. Hyvinvointitapahtuman johtaminen ja sidosryhmät 3. Tapahtuman myynti ja markkinointi

Go back to top of page