Acquiring Customers in Digital Channels (5 cr)
Code: NY00EK75-3007
General information
- Enrolment period
- 23.05.2025 - 28.08.2025
- Registration for the implementation has begun.
- Timing
- 04.09.2025 - 27.10.2025
- The implementation has not yet started.
- Credits
- 5 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Online learning
- Unit
- Educations
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
Objectives (course unit)
• Kurssin jälkeen opiskelija osaa:
• kehittää, suunnitella ja toteuttaa asiakashankintaa yrityksen digitaalisissa markkinointikanavissa
• suunnitella ja toteuttaa hakukoneoptimointia ja –markkinointia
• käyttää GoogleAds –työkalua
• suunnitella GoogleAds -työkalun hyödyntämisen organisaatiossa
Content (course unit)
Opintojakson sisällöt
• GoogleAds työkalun käyttö
• Hakukoneoptimointi (SEO) ja hakusanojen valinta
• Hakukonemainonta (GoogleAds)
Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)
Student
• is able to perform the learning tasks of the course
• demonstrate that they are in control of the core content of the course
• is able to apply the lessons learned in working life situations, but there is much to improve in sharing knowledge
Assessment criteria, good (3-4) (course unit)
Student
• performs the course as a whole fairly well
• An active learner and as an individual and in a team can demonstrate the applicability of knowledge and practices acquired from literature, lectures, and other sources to tasks analyzing and developing working life
Assessment criteria, excellent (5) (course unit)
Student
• is able to perform all the parts of the course commendably
• she has shown interest and motivation to learn as an individual and in a team and is able to share her knowledge with others
• master the curriculum and apply the skills learned from literature, lectures, and other sources in analyzing and developing work-life skills
Location and time
Kurssi on verkkokurssi, jossa opiskelu on itsenäistä, mutta sidoksissa ryhmän aikatauluun. Kurssi on intesiivinen ja aikataulutettu ja vaatii aikataulussa pysymistä, jotta opiskelu on mielekästä.
Exam schedules
Ei erilliä tenttejä vaan arvosana muodostuu suoritusperusteisesti.
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Kurssi suoritetaan verkossa. Kurssilla on kaksi lähi/etäopetuspäivää, jotka ilmoitetaan kurssin alussa.
Kurssin aloitus: Etäluento
Mahdollinen vierasluennoitsija: Etäluento/Lähiopetus
Learning materials
Tarvittava materiaali moodlessa.