Go to Market - Multichannel Launching of Products (5cr)
Code: 3H00FE37-3004
General information
- Enrolment period
- 02.07.2025 - 25.08.2025
- Registration for the implementation has begun.
- Timing
- 29.08.2025 - 15.12.2025
- The implementation has not yet started.
- Credits
- 5 cr
- Virtual portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Business Administration
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Administration
- Teachers
- Minna Heikinheimo
- Miina Kivelä
- Person in charge
- Minna Heikinheimo
- Groups
-
23ALITAMAALiiketalouden tutkinto-ohjelma 2023, Monimuoto, maakunta, verkkototeutus
- Course
- 3H00FE37
Objectives (course unit)
During this course, the launch of a new or renewed product or service will be carried out.
The student is able to
- implement the design and implementation of the launch of a new or renewed product or service on the basis of a company's assignment or own idea.
Content (course unit)
What does a successful launch encompass?
How are the launch operations carried out?
Prerequisites (course unit)
Previous modules completed or equivalent knowledge.
Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)
The student is able to design and implement a simple campaign.
Assessment criteria, good (3-4) (course unit)
The student is able to design and implement the launch project.
Assessment criteria, excellent (5) (course unit)
The student is able to plan and implement (according to the objectives drawn up) a successful launch project and bring a new or renewed product or service to the market. He will be able to evaluate the results of the launch and identify the areas of development.
Assessment criteria, pass/fail (course unit)
The student is not able to plan or implement the launch project in practice.
Location and time
Ilmoitetaan myöhemmin
Exam schedules
Ei ole tenttiä. Tehtävien palautusajankohdat on ilmoitettu Moodlessa.
Assessment methods and criteria
Opintojakso arvioidaan asteikolla 1-5.
Ryhmätehtävät:
Go-to-market suunnitelma (arvioidaan 1-5, 40% painotus)
GTM esitys (arvioidaan 1-5, 60% painotus)
Vertaisarviointi vaikuttaa kokonaisarvosanaan (yksilö)
Yksilötehtävät:
Oppimispäiväkirja (S), voi olla korottava tai laskeva vaikutus kokonaisarvosanaan.
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Lähi- ja etäopetusta
Tiimioppiminen
Työpajat
Learning materials
Julkaistaan Moodlessa kurssin alettua
Student workload
5x27h
Content scheduling
Julkaistaan myöhemmin Moodlessa
Completion alternatives
Voit hakea toteutuksen hyväksilukemista aiemmin hankitun osaamisen tai opintojen perusteella.
Hyväksiluvun hakeminen osaamisella:
Hyväksilukua haetaan HyväHot-hakemuksella, joka löytyy PAKKI-opiskelijan työpöydän tehtäväpalkista. Lähetä HyväHot-hakemus viimeistään 17.8.2025 ja valitse sen käsittelijäksi opintojakson vastuuopettaja. Vastuuopettaja ilmoittaa HyväHot-päätöksessään osaamisen osoittamistavan (näyttö) ja muut lisätiedot.
Hyväksiluvun hakeminen opintojen perusteella:
Hyväksilukua haetaan HyväHot-hakemuksella, joka löytyy PAKKI-opiskelijan työpöydän tehtäväpalkista. Valitse HyväHot-hakemuksen käsittelijäksi opintojakson vastuuopettaja.
Practical training and working life cooperation
pintojakson aikana tehdään työelämäyhteistyötä toimeksiantona.
Lisäksi kurssilla on yhteistyökumppani joka tukee HubSpot-järjestelmän käytössä.
International connections
Osa materiaaleista on englanniksi.