Skip to main content

ICT Project English (3 cr)

Code: 4A00HB40-3002

General information


Enrolment period
02.12.2024 - 13.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2025 - 11.05.2025
Implementation has ended.
Credits
3 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Business Information Systems
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business Information Systems
Teachers
Marianna Leikomaa
Person in charge
Marianna Leikomaa
Course
4A00HB40

Objectives (course unit)

Upon completing the course, students will be able to work in the ICT industry in English.

The student:
- knows what successful customer-oriented communication requires.
- can acquire and utilize information related to the field of expertise and develop their professional skills.
- has a positive attitude towards learning and understands their current level of language and communication skills.
- is capable of and willing to self-assess and continuously improve these skills.

Content (course unit)

The content is divided into the following main themes:
- Job search
- Making a project plan
- Oral presentation
- Product pitching and marketing

Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)

The student is able to
- prepare a project plan and report in English.
- present both their game plan and the finished game in English.
- prepare a job application in English.

The student submits all given assignments.

Assessment criteria, good (3-4) (course unit)

The student is able to
- prepare a project plan and report in English.
- present both their game plan and the finished game in English.
- prepare a job application in English.

The student submits all assigned tasks on time.

Assessment criteria, excellent (5) (course unit)

The student is able to
- create and adhere to an English-language project plan.
- prepare an appropriate project report.
- pitch both their game plan and the finished game in English.
- prepare a good job application in English

The student submits all assigned tasks on time.

Exam schedules

Toukokuussa 2025. Uusinnat myös toukokuussa.

Assessment methods and criteria

Arvosana muodostuu portfoliotyyppisesti osasuoritusten perusteella. Kaikki osasuoritukset on suoritettava hyväksytysti:
1) Projektin suullinen esittely 40% (tehdään ryhmissä, arviointi yksilöidysti)
2) CV 30%
3) Koe 30%
Lisäksi arviointiin vaikuttavat aktiivisuus ja asetettujen aikataulujen noudattaminen. Kurssipalaute on myös pakollinen osasuoritus.

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Kurssi toteutetaan monimuoto-opetuksena siten, että osa opiskelusta tapahtuu Moodle-ympäristössä. Myös muita verkkotyökaluja voidaan käyttää. Lähiopetusta ei ole kevätlukukaudella joka viikko, mikä tarkoittaa sitä, että kurssin aikataulun seuraaminen on välttämätöntä. Ajanjaksoina, jolloin lähiopetusta ei ole, opiskelijat työskentelevät itsenäisesti (lähiopetuksen puuttuminen ei siis tarkoita sitä, että niillä viikoilla ei olisi opiskeltavia asioita, vaan sitä, että itsenäiselle opiskelulle ja työskentelylle annetaan aikaa). Englannin opetus on integroitu kevätlukukaudella toteutettavaan peliprojektiin.

Learning materials

Verkkomateriaalit, tunneilla jaettavat monisteet.

Student workload

7*7 h varattu opetusta (+messupäivä 5h)
Itsenäistä työskentelyä (arvio):
CV:n teko = 5h
Projektisuunnitelma = 5h
Trailertekstit = 3h
Store tekstit = 3h
Esitelmän teko = 8h
Web-sivujen tekstit = 5h
Koevalmistelut = 5h
Messut = 5h
Messuvalmistelut =3h

Content scheduling

Alustavan aikataulun mukaan lähiopetusta vko 5, 7, 10, 12, 14, 16. Mahdollisista muutoksista ilmoitetaan 1. opetuskerralla. Opetuskertojen välisinä aikoina itsenäisesti tehtäviä harjoituksia Moodlessa.

Further information

Toteutuksen linjaus tekoälyn käytöstä opiskelussa

Mikäli opiskelija käyttää sallitusti oppimistehtävissään tekoälytyökalu(j)a apunaan, on hänen viitattava käyttämiinsä tekoälyihin ja toimitettava käyttämänsä syötteet (promptit) tehtävävastauksiensa yhteydessä. Mikäli opiskelija esittää tekoälyn tuottamat tulokset ominaan ilman viitteitä, lähteitä ja/tai syötteitä, opettaja voi olla hyväksymättä tuotosta tai vaatia sen tekemistä uudelleen. Opettajalla on oikeus kysyä opiskelijalta, onko hän mahdollisesti käyttänyt tekoälyä oppimistehtävässään.

Go back to top of page