The Basics of Customer Projects (5 cr)
Code: 2E00EW81-3004
General information
- Enrolment period
- 11.12.2023 - 14.01.2024
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 05.02.2024 - 05.04.2024
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Media
- Campus
- TAMK Mediapolis
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 40 - 50
- Degree programmes
- Degree Programme in Media
- Teachers
- Janne Heinonen
- Media-ala Virtuaalihenkilö
- Person in charge
- Leena Mäkelä
- Groups
-
22MAMedianomi (AMK) 2022
- Tags
- BLENDED
- Course
- 2E00EW81
Objectives (course unit)
Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän lähtökohdat ja mediakampanja-ajattelun perusteet. Hän osaa tuottaa ja kehittää audiovisuaalisia ja kerronnallisia ideoita ja konsepteja asiakkaiden toimeksiantojen pohjalta. Opiskelija osaa esitellä ideaansa sekä ottaa vastaan ja hyödyntää palautetta. Opiskelija pystyy neuvottelemaan asiakkaan kanssa ja kehittämään tuotantoprojekteja eri tavoitteiden, kohderyhmien ja julkaisualustojen näkökulmasta.
Content (course unit)
Markkinointiviestinnän perusteet, mainos- ja tietoiskuformaatit. Asiakastyö ja -neuvottelu. Asiakasprojektien ideointi sekä projektin esituotanto, demotuotanto tai testaus.
Prerequisites (course unit)
Media-alan tutkinto-ohjelman 1.vuoden opinnot.
Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)
Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän lähtökohtia ja mediakampanja-ajattelua tyydyttävästi. Hän osaa työryhmässä kehittää kerronnallisia ideoita asiakkaiden toimeksiantojen pohjalta. Opiskelija osaa esitellä ideaansa sekä ottaa vastaan palautetta. Opiskelija pystyy kehittämään tuotantoprojekteja eri tavoitteiden, kohderyhmien ja julkaisualustojen näkökulmasta ohjeiden mukaisesti.
Assessment criteria, good (3-4) (course unit)
Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän lähtökohdat ja mediakampanja-ajattelun perusteet. Hän osaa tuottaa ja kehittää audiovisuaalisia ja kerronnallisia ideoita ja konsepteja asiakkaiden toimeksiantojen pohjalta. Opiskelija osaa esitellä ideaansa sekä ottaa vastaan ja hyödyntää palautetta. Opiskelija pystyy neuvottelemaan asiakkaan kanssa ja kehittämään tuotantoprojekteja eri tavoitteiden, kohderyhmien ja julkaisualustojen näkökulmasta.
Assessment criteria, excellent (5) (course unit)
Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän lähtökohdat ja mediakampanja-ajattelun perusteet. Hän osaa tuottaa ja kehittää kekseliäitä ja realistisia audiovisuaalisia ja kerronnallisia ideoita ja konsepteja asiakkaiden toimeksiantojen pohjalta Opiskelija osaa esitellä ideaansa erinomaisesti. Hän osaa ottaa vastaan ja hyödyntää palautetta sekä antaa rakentavaa palautetta muulle työryhmälle. Opiskelija pystyy neuvottelemaan asiakkaan kanssa ja kehittämään toteuttamiskelpoisia tuotantoprojekteja eri tavoitteiden, kohderyhmien ja julkaisualustojen näkökulmasta.
Location and time
Lähiopetukset ADAssa seuraavasti:
ma 5.2. klo 9-12,
ma 19.2. klo 9-12,
ma 4.3. klo 9-12,
ma 25.3. 10-15,
pe 5.4. 10-15 (KINO)
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Luennot, tehtävät, analyysit sekä mahdollisesti myös pienimuotoiset asiakasprojektit. Kurssi käsittelee markkinointiviestintää ja muita asiakkaille toteutettavia tilausprojekteja.
Student workload
Lähiopetukset noin 20 h, itsenäinen ja ryhmätyöskentely noin 115 h.
Completion alternatives
Jakson voi suorittaa myös aiemman osaamisen näytöllä kokonaan tai osittain (esim. omat asiakastyöprojektit tai markkinointialan tehtävät sekä niiden kirjallinen raportonti ja analysointi). Kyseeseen tulevat myös hyväksiluvut aiemmin suoritetulla vastaavalla korkeakoulutason kurssilla. Näistä mahdollisuuksista lisätietoja: Janne Heinonen
Practical training and working life cooperation
Mahdollista liittää aitoihin työprojekteihin esim. Keikkakioski-järjestelmän tai opiskelijaosuuskunnan kautta.
Further information
Moodle-toteutus julkaistaan viimeistään viikolla 6.