Skip to main content

The Basics of Customer Projects (5 cr)

Code: 2E00EW81-3003

General information


Enrolment period
03.12.2022 - 08.02.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
06.02.2023 - 03.04.2023
Implementation has ended.
Credits
5 cr
RDI portion
3 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Media
Campus
TAMK Mediapolis
Teaching languages
Finnish
Seats
45 - 55
Degree programmes
Degree Programme in Media
Teachers
Pertti Näränen
Janne Heinonen
Media-ala Virtuaalihenkilö
Person in charge
Pertti Näränen
Tags
CONTACT
Course
2E00EW81

Objectives (course unit)

Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän lähtökohdat ja mediakampanja-ajattelun perusteet. Hän osaa tuottaa ja kehittää audiovisuaalisia ja kerronnallisia ideoita ja konsepteja asiakkaiden toimeksiantojen pohjalta. Opiskelija osaa esitellä ideaansa sekä ottaa vastaan ja hyödyntää palautetta. Opiskelija pystyy neuvottelemaan asiakkaan kanssa ja kehittämään tuotantoprojekteja eri tavoitteiden, kohderyhmien ja julkaisualustojen näkökulmasta.

Content (course unit)

Markkinointiviestinnän perusteet, mainos- ja tietoiskuformaatit. Asiakastyö ja -neuvottelu. Asiakasprojektien ideointi sekä projektin esituotanto, demotuotanto tai testaus.

Prerequisites (course unit)

Media-alan tutkinto-ohjelman 1.vuoden opinnot.

Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)

Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän lähtökohtia ja mediakampanja-ajattelua tyydyttävästi. Hän osaa työryhmässä kehittää kerronnallisia ideoita asiakkaiden toimeksiantojen pohjalta. Opiskelija osaa esitellä ideaansa sekä ottaa vastaan palautetta. Opiskelija pystyy kehittämään tuotantoprojekteja eri tavoitteiden, kohderyhmien ja julkaisualustojen näkökulmasta ohjeiden mukaisesti.

Assessment criteria, good (3-4) (course unit)

Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän lähtökohdat ja mediakampanja-ajattelun perusteet. Hän osaa tuottaa ja kehittää audiovisuaalisia ja kerronnallisia ideoita ja konsepteja asiakkaiden toimeksiantojen pohjalta. Opiskelija osaa esitellä ideaansa sekä ottaa vastaan ja hyödyntää palautetta. Opiskelija pystyy neuvottelemaan asiakkaan kanssa ja kehittämään tuotantoprojekteja eri tavoitteiden, kohderyhmien ja julkaisualustojen näkökulmasta.

Assessment criteria, excellent (5) (course unit)

Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän lähtökohdat ja mediakampanja-ajattelun perusteet. Hän osaa tuottaa ja kehittää kekseliäitä ja realistisia audiovisuaalisia ja kerronnallisia ideoita ja konsepteja asiakkaiden toimeksiantojen pohjalta Opiskelija osaa esitellä ideaansa erinomaisesti. Hän osaa ottaa vastaan ja hyödyntää palautetta sekä antaa rakentavaa palautetta muulle työryhmälle. Opiskelija pystyy neuvottelemaan asiakkaan kanssa ja kehittämään toteuttamiskelpoisia tuotantoprojekteja eri tavoitteiden, kohderyhmien ja julkaisualustojen näkökulmasta.

Location and time

Lähiopetukset maanantaisin ADAssa seuraavasti:
Vko 6 ma 6.2. 9-12,
ma 20.2. 9-12,
6.3. 9-12,
ma 27.3. 10-15,
ma 3.4. 10-15

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Luennot, tehtävä, analyysit sekä mahdollisesti myös pienimuotoiset asiakasprojektit. Kurssi käsittelee markkinointiviestintää ja muita asiakkaille toteutettavia tilausprojekteja.

Student workload

Lähiopetukset noin 20 h, itsenäinen ja ryhmätyöskentely noin 115 h.

Completion alternatives

Jakson voi suorittaa myös aiemman osaamisen näytöllä kokonaan tai osittain (esim. omat asiakastyöprojektit tai markkinointialan tehtävät sekä niiden kirjallinen raportonti ja analysointi). Kyseeseen tulevat myös hyväksiluvut aiemmin suoritetulla vastaavalla korkeakoulutason kurssilla. Näistä mahdollisuuksista lisätietoja: lehtori Pertti Näränen.

Practical training and working life cooperation

Mahdollista liittää aitoihin työprojekteihin esim. Keikkakioski-järjestelmän tai opiskelijaosuuskunnan kautta.

Go back to top of page