Thesis Plan (5 cr)
Code: 7F00FH00-3031
General information
- Enrolment period
- 15.07.2023 - 24.09.2023
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 28.08.2023 - 30.11.2023
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- ICT Engineering
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Physiotherapy
- Teachers
- Esa Kujansuu
- Esa Kunnari
- Ari Rantala
- Maarit Laskujärvi
- Annina Korpela
- Person in charge
- Hanna Kinnari-Korpela
- Course
- 7F00FH00
Objectives (course unit)
Students
- can use national and international information sources in planning their bachelor’s thesis
- can use applicable information critically
- know copyrights and respect them
- can consider research-related and field-specific ethical principles
- can select and define a working life oriented thesis topic which supports their learning
- can make a thesis plan in accordance with TAMK’s thesis guidelines and justify their choices
- know applicable research methods of the field of education
- can choose suitable data collection and analysis methods for the thesis
- know the meaning of evidence-based operation in the field of education
Content (course unit)
Course is accepted when at least thesis plan and thesis contract or permit are accepted.
Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)
Assessment criteria can be found from TAMK's web pages: https://intra.tuni.fi/en/handbook?page=3104
General rating of thesis will be given in the end of the process.
Assessment criteria, good (3-4) (course unit)
Assessment criteria can be found from TAMK's web pages: https://intra.tuni.fi/en/handbook?page=3104
General rating of thesis will be given in the end of the process.
Assessment criteria, excellent (5) (course unit)
Assessment criteria can be found from TAMK's web pages: https://intra.tuni.fi/en/handbook?page=3104
General rating of thesis will be given in the end of the process.
Exam schedules
Toteutuksella ei ole tenttiä, arviointi perustuu kirjallisiin tehtäviin ja aktiiviseen osallistumiseen työpajoissa.
Assessment methods and criteria
Arviointi perustuu kurssin kirjallisiin tehtäviin sekä osallistumiseen (+ tuntiaktiivisuus) kirjoituspajoihin.
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Työpajat, joihin sisältyy opettajan ohjausta sekä opiskelijan työskentelyä itsenäisesti ja mahdollisesti pareittain.
Learning materials
Opettajan laatima materiaali, jaetaan Moodlen kautta.
Student workload
Lähiopetustunnit/työpajat lukujärjestyksen mukaisesti, kirjalliset harjoitukset. Aikataulu esitellään kurssin alussa ja sitä muokataan tarvittaessa.
Content scheduling
Kielenhuollon ja asiatyylin kertaus
Alan opinnäytetöihin tutustuminen
Lähteiden referointi, tekstiviitteet, lähdeluettelo
Kuvat, kuviot ja taulukot osana opinnäytetyöraporttia
Tiivistelmän kirjoittaminen
Completion alternatives
Vaihtoehtoisia suoritustapoja ei ole.
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ei ole tehnyt kirjallisia tehtäviä. Opiskelija ei tunne tai osaa käyttää TAMKin Kirjallisen raportoinnin ohjetta ja/tai raporttipohjaa. Kielessä on merkittäviä puutteita, jotka haittaavat luettavuutta ja ymmärrettävyyttä. Opiskelija ei ole osallistunut tunneille riittävästi (80 %).
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija viestii ymmärrettävästi ja asiatyylisesti jäljitellen malleja ja ohjeita. Opiskelija löytää lähteitä, joskin niiden käyttö ja referointi on vähäistä ja ohjeiden vastaista. Väitteiden perusteleminen puuttuu kokonaan tai on vaatimatonta. Tekstin rakentaminen on hapuilevaa, ja kielen muoto- ja tyyliseikoissa on huomautettavaa. Opiskelija ei ole osallistunut tunneille riittävästi (80 %).
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija viestii esityksissään jäsentyneesti ja havainnollisesti. Esitetyt näkemykset on perusteltu, ja lähteet valittu tarkoituksenmukaisesti, lähteet on merkitty ohjeistuksen mukaisesti. Referointi niveltyy luontevasti muuhun tekstiin. Olennainen tieto välittyy selkeästi, ja tekstit ovat melko virheettömiä.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija viestii esityksissään vakuuttavasti perustellen näkemyksensä monipuolisesti. Hän käyttää lähteitä arvioivasti ja kommentoiden. Laadittujen tekstien olennainen tieto on erinomaisesti jäsennelty ja tiivistetty. Tekstin kieli ja tyyli on hallittua, ohjeistusta noudattelevaa ja virheetöntä tai lähes virheetöntä.