Skip to main content

Thesis Plan (5 cr)

Code: 7F00FH00-3031

General information


Enrolment period
15.07.2023 - 24.09.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
28.08.2023 - 30.11.2023
Implementation has ended.
Credits
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
ICT Engineering
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Physiotherapy
Teachers
Esa Kujansuu
Esa Kunnari
Ari Rantala
Maarit Laskujärvi
Annina Korpela
Person in charge
Hanna Kinnari-Korpela
Course
7F00FH00

Objectives (course unit)

Students
- can use national and international information sources in planning their bachelor’s thesis
- can use applicable information critically
- know copyrights and respect them
- can consider research-related and field-specific ethical principles
- can select and define a working life oriented thesis topic which supports their learning
- can make a thesis plan in accordance with TAMK’s thesis guidelines and justify their choices
- know applicable research methods of the field of education
- can choose suitable data collection and analysis methods for the thesis
- know the meaning of evidence-based operation in the field of education

Content (course unit)

Course is accepted when at least thesis plan and thesis contract or permit are accepted.

Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)

Assessment criteria can be found from TAMK's web pages: https://intra.tuni.fi/en/handbook?page=3104
General rating of thesis will be given in the end of the process.

Assessment criteria, good (3-4) (course unit)

Assessment criteria can be found from TAMK's web pages: https://intra.tuni.fi/en/handbook?page=3104
General rating of thesis will be given in the end of the process.

Assessment criteria, excellent (5) (course unit)

Assessment criteria can be found from TAMK's web pages: https://intra.tuni.fi/en/handbook?page=3104
General rating of thesis will be given in the end of the process.

Exam schedules

Toteutuksella ei ole tenttiä, arviointi perustuu kirjallisiin tehtäviin ja aktiiviseen osallistumiseen työpajoissa.

Assessment methods and criteria

Arviointi perustuu kurssin kirjallisiin tehtäviin sekä osallistumiseen (+ tuntiaktiivisuus) kirjoituspajoihin.

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Työpajat, joihin sisältyy opettajan ohjausta sekä opiskelijan työskentelyä itsenäisesti ja mahdollisesti pareittain.

Learning materials

Opettajan laatima materiaali, jaetaan Moodlen kautta.

Student workload

Lähiopetustunnit/työpajat lukujärjestyksen mukaisesti, kirjalliset harjoitukset. Aikataulu esitellään kurssin alussa ja sitä muokataan tarvittaessa.

Content scheduling

Kielenhuollon ja asiatyylin kertaus
Alan opinnäytetöihin tutustuminen
Lähteiden referointi, tekstiviitteet, lähdeluettelo
Kuvat, kuviot ja taulukot osana opinnäytetyöraporttia
Tiivistelmän kirjoittaminen

Completion alternatives

Vaihtoehtoisia suoritustapoja ei ole.

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija ei ole tehnyt kirjallisia tehtäviä. Opiskelija ei tunne tai osaa käyttää TAMKin Kirjallisen raportoinnin ohjetta ja/tai raporttipohjaa. Kielessä on merkittäviä puutteita, jotka haittaavat luettavuutta ja ymmärrettävyyttä. Opiskelija ei ole osallistunut tunneille riittävästi (80 %).

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija viestii ymmärrettävästi ja asiatyylisesti jäljitellen malleja ja ohjeita. Opiskelija löytää lähteitä, joskin niiden käyttö ja referointi on vähäistä ja ohjeiden vastaista. Väitteiden perusteleminen puuttuu kokonaan tai on vaatimatonta. Tekstin rakentaminen on hapuilevaa, ja kielen muoto- ja tyyliseikoissa on huomautettavaa. Opiskelija ei ole osallistunut tunneille riittävästi (80 %).

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija viestii esityksissään jäsentyneesti ja havainnollisesti. Esitetyt näkemykset on perusteltu, ja lähteet valittu tarkoituksenmukaisesti, lähteet on merkitty ohjeistuksen mukaisesti. Referointi niveltyy luontevasti muuhun tekstiin. Olennainen tieto välittyy selkeästi, ja tekstit ovat melko virheettömiä.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija viestii esityksissään vakuuttavasti perustellen näkemyksensä monipuolisesti. Hän käyttää lähteitä arvioivasti ja kommentoiden. Laadittujen tekstien olennainen tieto on erinomaisesti jäsennelty ja tiivistetty. Tekstin kieli ja tyyli on hallittua, ohjeistusta noudattelevaa ja virheetöntä tai lähes virheetöntä.

Go back to top of page