Evaluation and Effectiveness of the Methods of Health Promotion (10 cr)
Code: 7L00FT29-3002
General information
- Enrolment period
- 30.05.2023 - 31.07.2023
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2023 - 18.12.2023
- Implementation has ended.
- Credits
- 10 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- MD in Health Promotion
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Master's Degree Programme in Health Promotion
- Teachers
- Mari Laaksonen
- Hoitotyö Luennoitsija
- Essi Ylistalo
- Elisa Airikkala
- Arja Halkoaho
- Person in charge
- Mari Laaksonen
- Tags
- BLENDED
- Course
- 7L00FT29
Objectives (course unit)
The student
- is able to apply diversely the key health promotion methods, theories and models
- is able to plan, implement and evaluate a health promotion project
Content (course unit)
Part 1: 5 cr
- Key health promotion methods and models
- Evaluating the effectiveness of health promotion
Part 2: 5 cr
- Design, implementation, evaluation and impact of health promotion activities
- Project management
Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)
The student
- knows the main health promotion methods, theories and models
- is able to plan and implement in a limited way a health promotion project
Assessment criteria, good (3-4) (course unit)
The student
- is able to apply the essential methods, theories and models of health promotion
- is able to plan, execute and concisely evaluate a health promotion project in both the national and international environments
Assessment criteria, excellent (5) (course unit)
The student
- can apply and analyze a wide range of key health promotion methods, theories and models and develop new ones
- is able to plan, implement and evaluate a health promotion project in both the national and international environment
Exam schedules
Erillisiä tehtäviä kurssin aikana - hyväksytty / hylätty
Projektityön tekeminen syksyn aikana - numeraalinen arviointi
Oppimispäiväkirja - numeraalinen arviointi
Assessment methods and criteria
Orientaatioluento 22.8 - pakollinen läsnäolo.
Kurssipäivissä suositeltava läsnäolo.
Tehtävissä hyväksytty/hylätty ja projektitöissä sekä yhdessä kirjallisessa työssä numeraalinen arviointi.
Assessment scale
0-5
Teaching methods
10 opintopisteen jakso sisältää luento-opetusta, ryhmätyötä sekä itsenäistä opiskelua.
Opetus sekä lähi- että etäopetuksena. Lähi ja etäopiskelupäivät kirjattu lukujärjestykseen. Opetus alkaa lähipäivänä 22.8.22.
Sisältää esitehtävän - lähetetään ilmoittautuneille opiskelijoille elokuussa. Esitehtävä myös kurssin oppimisalustalla Moodlessa: https://moodle.tuni.fi/course/view.php?id=36886
Learning materials
Tarkentuvat syksyllä.
Kurssin ohjeet ja tehtävät löytyvät Moodlen oppimisalustalta: https://moodle.tuni.fi/course/view.php?id=36886
Student workload
10 op= 270 tuntia
Lähiopetusta/etäopetusta 48 h + itsenäistä työskentelyä 222 h syksyllä
Content scheduling
Osa 1: Terveyden edistäminen, sen arviointi ja vaikuttavuus
Osa 2: Terveyden edistämisen hanketoiminta ja projektijohtaminen
Kurssin ohjeet ja tehtävät löytyvät Moodlen oppimisalustalta.
Completion alternatives
-
Practical training and working life cooperation
-
International connections
Osittain englanninkielistä materiaalia
Further information
Tämä on ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon opintojakso. Avoimen AMKin opiskelijoille on varattu 4 paikkaa.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija
- osaa soveltaa keskeisiä terveyden edistämisen menetelmiä, teorioita ja malleja
- osaa suunnitella ja toteuttaa sekä suppeasti arvioida terveyden edistämisen projektin
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija
- osaa soveltaa keskeisiä terveyden edistämisen menetelmiä, teorioita ja malleja
- osaa suunnitella ja toteuttaa sekä arvioida terveyden edistämisen projektin sekä kotimaisessa että kansainvälisessa ympäristössä
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija
- osaa soveltaa ja analysoida monipuolisesti keskeisiä terveyden edistämisen menetelmiä, teorioita ja malleja sekä kehittää uusia
- osaa suunnitella, toteuttaa, arvioida ja johtaa terveyden edistämisen projektin sekä kotimaisessa että kansainvälisessa ympäristössä