Skip to main content

Internship in Media 1 (5 cr)

Code: 2E00EW91-3002

General information


Enrolment period
24.11.2021 - 05.01.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2022 - 31.07.2022
Implementation has ended.
Credits
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Media
Campus
TAMK Mediapolis
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Media
Teachers
Petteri Rajanti
Tommi Moilanen
Tuomas Niemi
Carolina Pajula
Teppo Nuutinen
Helena Ruohotie
Person in charge
Leena Mäkelä
Course
2E00EW91

Objectives (course unit)

Opiskelija saa työelämäkokemusta ja pystyy arvioimaan osaamistaan ja kehittymisen tavoitteitaan työelämän kokemuksista käsin. Opiskelija hallitsee työsuhteesta sopimisen ja muut neuvottelutilanteet ja tuntee työelämän peruskäytäntöjä. Opiskelija osaa havainnoida ja analysoida työkulttuuria.

Content (course unit)

Opiskelija hankkii työharjoittelupaikan ja laatii harjoittelulleen tavoitteet ohjaavan opettajan kanssa sekä laatii harjoittelusopimuksen. Harjoittelun aikana opiskelija tekee havaintoja, kirjoittaa työpäiväkirjaa ja dokumentoi työtehtäviään. Harjoittelun lopuksi opiskelija laatii harjoittelustaan ohjaavalle opettajalle kokemuksia, havaintoja ja oppimista analysoivan raportin.

Assessment criteria, pass/fail (course unit)

Hyväksytään, kun harjoittelu on suoritettu ja raportoitu ohjaavalle opettajalle hyväksyttävästi. Harjoittelun työaika muutetaan opintopisteiksi käyttäen kaavaa 27h työtä = 1 op.

Assessment scale

Pass/Fail

Teaching methods

Opiskelija hankkii työharjoittelupaikan ja laatii harjoittelulleen tavoitteet ohjaavan opettajan kanssa sekä laatii harjoittelusopimuksen. Harjoittelun aikana opiskelija tekee havaintoja, kirjoittaa työpäiväkirjaa ja dokumentoi työtehtäviään. Harjoittelun lopuksi opiskelija laatii harjoittelustaan ohjaavalle opettajalle kokemuksia, havaintoja ja oppimista analysoivan raportin.

Student workload

27 h harjoittelua vastaa 1 opintopistettä.

International connections

Harjoittelu voi olla myös kv. harjoittelu.

Go back to top of page