Skip to main content

Marketing (3cr)

Code: 3H00EO63-3003

General information


Enrolment period
24.11.2021 - 30.03.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
07.03.2022 - 30.03.2022
Implementation has ended.
Credits
3 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Business and Media
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Entrepreneurship and Team Leadership
Teachers
Salla Nieminen
Person in charge
Salla Nieminen
Course
3H00EO63

Objectives (course unit)

Opintojakson aikana opiskelijat tutustuvat käytännönläheisesti 2020-luvun markkinoinnin perusperiaatteisiin.
- Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin
- Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia
- Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla
- Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena

Content (course unit)

Mitä tulevaisuuden markkinointi on, ja mitä se vaatii alan ammattilaiselta?
Mitkä ovat 2020 -luvun markkinoinnin trendit ja miten niitä hyödynnetään?
Miten tavoitteet vaikuttavat markkinoinnin suunnitteluun?
Miten markkinointisuunnitelmasta rakennetaan arvoa tuottava kokonaisuus?

Prerequisites (course unit)

ei ole

Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)

Opiskelija on tutustunut erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia. Opiskelija osaa suunnitella yrityksen markknointia.

Assessment criteria, good (3-4) (course unit)

Opiskelija on perehtynyt erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut joitain niistä käytännössä.

Assessment criteria, excellent (5) (course unit)

Opiskelija on perehtynyt hyvin erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut mitattavin tuloksin joitain niistä käytännössä.

Location and time

Kurssi on osa palvelumuotoilun, myynnin ja markkinoinnin kokonaisuutta. Markkinoinnin kurssiin sisältyy kaksi pajaa / tiimi maaliskuussa viikkojen 10 ja 11 aikana. Paikkana on kullekin tiimille varattu pajatila. Tarkemmasta aikataulusta tiedotetaan myöhemmin. Lisäksi kurssiin kuuluu palautettavia tehtäviä ja projektityöskentelyä, joiden aikataulusta tiedotetaan myöhemmin.

Exam schedules

Mahdollisista puuttuvista suorituksista tai suoritusten uusimisesta on neuvoteltava opettajan kanssa erikseen.

Assessment methods and criteria

Arvioinnin perusteena on aktiivinen osallistuminen pajoihin, pienryhmätyöskentelyyn osallistuminen sekä muiden annettujen tehtävien suorittaminen.

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Kurssin opetusmenetelminä hyödynnetään dialogia ja projekti- ja case-työskentelyä. Lisäksi opiskelija tutustuu itsenäisesti opetusmateriaaleihin sekä aiheeseen liittyvään kirjallisuuteen.

Learning materials

Oppimateriaalia jaetaan pajoissa ja kurssin Teams-kanavalla. Opiskelijan on suositeltavaa tutustua muuhun aiheeseen liittyvään kirjallisuuteen itsenäisesti.

Student workload

Kurssin suorittaminen edellyttää kaikkien osa-alueiden suorittamista hyväksytysti. Kurssin suorittamiseen kuuluu pajoihin osallistuminen (8h), projekti-/casetyöskentely (46 h), ennakko- ja kotitehtävät (10 h) sekä muut annetut tehtävät (16 h).

Content scheduling

Kurssi on osa palvelumuotoilun, myynnin ja markkinoinnin kokonaisuutta. Markkinoinnin kurssi sijoittuu kokonaisuuden puoliväliin.

Completion alternatives

Mahdollisista valinnaisista suoritustavoista on neuvoteltava aina opettajan kanssa.

Practical training and working life cooperation

Opiskelija perustaa opintojen aikana yrityksen yhdessä muiden opiskelijoiden kanssa. Kurssin opetussisällöt liitetään käytännön esimerkkien ja projektityöskentelyn avulla tähän yritystoimintaan.

International connections

Käytännön esimerkkien ja projektityöskentelyn kautta käsitellään markkinoinnin kohderyhmän tunnistamista ja sen kansainvälistä näkökulmaa.

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija ei ole osallistunut opetukseen tai pienryhmätyöskentelyyn tai muuten tutustunut erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia. Opiskelija ei ole suorittanut annettuja tehtäviä, eikä kykene suunnittelemaan yrityksen markkinointia.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on tutustunut erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia. Opiskelija osaa suunnitella yrityksen markkinointia.

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on perehtynyt erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut joitain niistä käytännössä.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on perehtynyt laajasti erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut mitattavin tuloksin joitain niistä käytännössä.

Go back to top of page