Completing Functional Elements (3 cr)
Code: 5R00BF05-3017
General information
- Enrolment period
- 01.12.2021 - 31.01.2022
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 20.01.2022 - 07.05.2022
- Implementation has ended.
- Credits
- 3 cr
- Local portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Construction Engineering
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Construction Engineering, students who began in 2014-2018
Objectives (course unit)
The students learn the basics of completing functional elements and orders of the authorities concerning them. The students are able to compare and make decisions between functional elements and structural alternatives.
Content (course unit)
Fire regulations and their applications.
Doors, windows, fixed furniture, fire regulations, walls, stairs, lowered roofs. Methods of construction and building specifications.
Location and time
Lukujärjestyksen ja TUNI Moodlen mukaan.
Poikkeuksista informoidaan Moodlen uutisten kautta sähköpostilla ja muutokset päivitetään Moodleen/lukujärjestykseen.
Exam schedules
Sovitaan opintojakson alussa ja merkitään Moodlen aikatauluun.
Evaluation methods and criteria
Noudatetaan TAMKin yleisiä arviointikriteerejä. Seuraavat täydennyksenä.
Harjoitustöiden palautus aikataulun mukaan.
Tentti.
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Lähiopetus
Itseopiskelu
Ryhmätyöt
Tentti
Learning materials
Moodlen luentomateriaali ja RT-kortisto.
Student workload
Opiskelijalla 27 h / op.
Content scheduling
Ikkunat, ovet, ala-/sisäkatot, portaat, palomääräykset, rakennusselostus, kiintokalusteet.
Completion alternatives
Ei ole.
Practical training and working life cooperation
Vierailijaluennoitsija ja kohdekäynti mahdollisuuksien mukaan.
International connections
Vaihto-opettajien luentoja mahdollisuuksien mukaan.
Further information
Opintojaksolla on käytössä Moodle oppimisympäristö.
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelijalla on paljon poissaoloja. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on heikkoa.
Opiskelija ei täysin pysty hahmottamaan aiheen perusideoita eikä sen vuoksi pysty täysin soveltamaan oppimaansa käytännön työhön. Harjoitustöissä on paljon puutteita. Kokonaisuudesta näkee, ettei käsiteltyihin asioihin ole paneuduttu.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa opintojakson toteutussuunnitelmassa käsitellyt asiat tyydyttävästi.
Opiskelijalla on paljon poissaoloja. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on heikkoa.
Opiskelijalla on vaikeuksia hahmottaa aiheen perusideoita ja sen vuoksi opitun soveltaminen käytännön työhön on hankalaa. Harjoitustöissä on puutteita. Kokonaisuudesta näkee, ettei käsiteltyihin asioihin ole paneuduttu.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa opintojakson toteutussuunnitelmassa käsitellyt asiat hyvin.
Opiskelijalla on vähän poissaoloja. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on hyvä. Työskentely etenee opintojaksolla johdonmukaisesti. Opiskelija hahmottaa opintojakson aiheen perusideat ja osaa soveltaa oppimaansa käytännön työhön sekä on panostanut harjoitustöihin hyvin.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa opintojakson toteutussuunnitelmassa käsitellyt asiat kiitettävästi.
Opiskelija on osallistunut opetukseen aktiivisesti ja rakentavasti. Opiskelija hahmottaa opintojaksolla opetetut sekä aikaisemmin opitut asiat ja osaa soveltaa oppimaansa käytännön työhön. Opiskelija on tehnyt harjoitustyöt kiitettävästi ja siinä ilmenee varsin vähän puutteita.