Skip to main content

ICT Project English (3 cr)

Code: 4A00EZ57-3004

General information


Enrolment period
25.11.2020 - 22.01.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2021 - 14.05.2021
Implementation has ended.
Credits
3 cr
Virtual portion
2 cr
RDI portion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
TAMK Languages and Communication
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 30
Degree programmes
Degree Programme in Business Information Systems
Teachers
Marianna Leikomaa
Course
4A00EZ57

Objectives (course unit)

After completing the course, the students will be able to work in the ICT field using English as their main language. They know what sucessful client-oriented communication involves. They are able to obtain and utilise information related to their field of expertise, and to develop their professional skills. They have a positive attitude towards learning and a good understanding of the current level of their personal language and communication skills. They are also able and willing to self-evaluate and develop these skills continuously.

Content (course unit)

1) Education, job hunting and employment: students are able to draw up effective CVs and promote their skills in English.
2) Working in a project: students know how to communicate in various work life situations in an international environment. They are able to make project plans, and know how to be an active participant in negotiation situations.
3) Pitching: students know how to market and pitch their game in various environments, both orally and in writing.
4) Core terminology: students are able to recognise, study  and use essential ICT terminology correctly.

Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)

The student is able to draw up a basic project plan and a project report in English.
The student is able to present the development plans of their game and the finished product in English.
The student is able to draw up a basic CV in English.
The student completes and submits all of the required course assignments.

Assessment criteria, good (3-4) (course unit)

The student is able to draw up and follow a detailed and clear project plan.
The student is able to write a relevant and clear project report.
The student is able to give a reasonably convincing presentation of their game development plan and the finished product in English.
The student completes and submits all required course assignments to deadlines. 

Assessment criteria, excellent (5) (course unit)

The student is able to draw up and follow a logical, informative and well-structured project plan in English.
The student is able to write a relevant, detailed and clear project report.
The student is able to effectively sell both their game development plan and the finished product in English.
The student is able to write up a convincing, informative and reader-friendly CV in English.
The student completes and submits all required course assignments  to deadlines. 

Exam schedules

Toukokuussa 2021. Uusinnat myös toukokuussa.

Assessment methods and criteria

Arvosana muodostuu portfoliotyyppisesti osasuoritusten perusteella. Kaikki osasuoritukset on suoritettava hyväksytysti:
1) Projektin suullinen esittely 40% (tehdään ryhmissä, arviointi yksilöidysti)
2) CV 30%
3) Koe 30%
Lisäksi arviointiin vaikuttavat aktiivisuus ja asetettujen aikataulujen noudattaminen. Kurssipalaute on myös pakollinen osasuoritus.

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Kurssi toteutetaan monimuoto-opetuksena siten, että osa ainakin opiskelusta tapahtuu Moodle-ympäristössä. Myös muita verkkotyökaluja voidaan käyttää. Lähiopetusta ei ole kevätlukukaudella joka viikko, mikä tarkoittaa sitä, että kurssin aikataulun seuraaminen on välttämätöntä. Ajanjaksoina, jolloin lähiopetusta ei ole, opiskelijat työskentelevät itsenäisesti (lähiopetuksen puuttuminen ei siis tarkoita sitä, että niillä viikoilla ei olisi opiskeltavia asioita, vaan sitä, että itsenäiselle opiskelulle ja työskentelylle annetaan aikaa). Englannin opetus on integroitu kevätlukukaudella toteutettavaan peliprojektiin. Opetusta ei ole siis joka viikko kevätlukukaudella, mutta viikoilla 5,7,11, 13,17 ja 19 (koe & esitelmät) opetusta on.
HUOM! Vallitsevasta tilanteesta johtuen lähiopetusta ei välttämättä pystytä pitämään TAMKilla, eli opetusviikoilla saattaa olla Zoom-tapaamisia! Seuraa viestintää kurssipohjalla Moodlessa!
Kurssilla on läsnäolopakko: ilman lääkärintodistusta saa olla pois vain 2 opetuskertaa koko kurssin aikana. Jos opiskelija ei täytä läsnäolovaatimuksia, hänen kurssiarvosanansa laskee.

Learning materials

Verkkomateriaalit, mahdollisilla tunneilla jaettavat monisteet.

Student workload

7*7 h varattu opetusta (+messupäivä 5h)
Itsenäistä työskentelyä (arvio):
CV:n teko = 5h
Projektisuunnitelma = 5h
Trailertekstit = 3h
Store tekstit = 3h
Esitelmän teko = 8h
Weppisivujen tekstit = 5h
Koevalmistelut = 5h
Messut = 5h
Messuvalmistelut =3h

Content scheduling

Lähiopetusta ei ole kevätlukukaudella joka viikko, mikä tarkoittaa sitä, että kurssin aikataulun seuraaminen on välttämätöntä. Ajanjaksoina, jolloin lähiopetusta ei ole, opiskelijat työskentelevät itsenäisesti (lähiopetuksen puuttuminen ei siis tarkoita sitä, että niillä viikoilla ei olisi opiskeltavia asioita, vaan sitä, että itsenäiselle opiskelulle ja työskentelylle annetaan aikaa). Englannin opetus on integroitu kevätlukukaudella toteutettavaan peliprojektiin. Opetusta ei ole siis joka viikko kevätlukukaudella, mutta viikoilla 5,7,11, 13,17 ja 19 (koe & esitelmät) opetusta on. HUOM! Osa opetuksesta on mahdollisesti (=todennäköisesti) Zoomissa, eli seuratkaa Moodlen tiedotusta!

Further information

Kurssisuoritukseen kuuluu CVn kirjoittaminen, peliprojektissa toteutettavan pelin nettisivut englanniksi (ei arvioitu) sekä peliprojektiin liittyvä suullinen esitys. Tämän lisäksi kurssilla järjestetään koe. Lisäksi kurssin suorittaminen hyväksytysti edellyttää Tabulan kautta annettujen harjoitusten palauttamista ajallaan - niidenkin, jotka eivät suoraan vaikuta kurssin arviointiin.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija osaa laatia projektisuunnitelman ja -raportin englanniksi.
Opiskelija osaa esitellä sekä pelisuunnitelmansa että valmiin pelin englanniksi.
Opiskelija osaa laatia CV:n englanniksi.
Opiskelija palauttaa kaikki annetut tehtävät.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija osaa laatia ja noudattaa englanninkielistä projektisuunnitelmaa.
Opiskelija osaa laatia tarkoituksenmukaisen projektiraportin.
Opiskelija osaa myydä sekä pelisuunnitelmansa että valmiin pelin englanniksi.
Opiskelija palauttaa kaikki annetut tehtävät ajallaan.
Opiskelija osaa laatia hyvän CV:n englanniksi.

Go back to top of page