Skip to main content

Raport of Thesis Work (2cr)

Code: 3H00CQ70-3002

General information


Enrolment period
02.12.2019 - 31.12.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
31.12.2020 - 31.12.2021
Implementation has ended.
Credits
2 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Business Administration
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business Administration
Teachers
Tiina Wickman-Viitala
Liisa Heinonen
Teppo Yrjönkoski
Mari Touronen
Mari Stenvall
Miina Kivelä
Jarmo Koivuniemi
Kai Hintsanen
Mika Jokinen
Pietro Albanese
Riitta Raimovaara
Anne Sahi
Mari Rytisalo
Harri Karvinen
Arja Reinvall
Liiketalous Virtuaalihenkilö
Taina Huhtinen
Person in charge
Arja Reinvall
Course
3H00CQ70

Objectives (course unit)

Opiskelija osaa tuottaa kirjallisen raportin opinnäytetyöstään ja osoittaa hallitsevansa korkeakoulutasoisen kirjoittamisen. Hän esittää opinnäytetyönsä selkeästi ja pystyy vastaamaan aihepiiriä koskeviin kysymyksiin.

Content (course unit)

- tutkimusraportin kirjoittaminen
- opinnäytetyön esittäminen

Assessment methods and criteria

TAMKin arviointikriteerit

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Opinnäytetyön ohjaus ja itsenäinen opiskelu.

Learning materials

Kirjallisuus sekä muu materiaali tutkimusmenetelmistä ja opinnäytetyön tekemisestä.
Intrassa oleva ohjeistus opinnäytetyöstä ja sen raportoinnista.
Moodlessa oleva materiaali.

Student workload

10 op * 27 h/op = 270 h

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija ei ole esitellyt opinnäytetyötään, vaikka sitä olisi edellytetty.

Opinnäytetyöstä ei ole löydettävissä selkeää juonta ja kokonaisuus on epäjohdonmukainen. Otsikot eivät kuvaa sisältöä.

Opinnäytetyöraportoinnissa ei ole noudatettu TAMKin kirjallisen raportoinnin ohjeita ja tekstiä on vaikea ymmärtää. Lähdemerkinnöissä on karkeita virheitä ja puutteita.

Opinnäytetyöraportti ei ole työelämäkumppanin edustajan hyväksymä.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Arvosana tyydyttävä
Opiskelija on, sitä edellytettäessä, esitellyt opinnäytetyönsä, mutta pinnallisesti ja ratkaisujaan perustelematta.

Opinnäytetyön juoni hyppii asiasta toiseen. Lähteistä lainattu ja opiskelijan oma teksti eivät jäsenny sujuvaksi kokonaisuudeksi. Otsikointi ei ole täsmällistä.

Opinnäytetyöraportoinnissa on noudatettu TAMKin kirjallisen raportoinnin ohjeita puutteellisesti. Tekstissä on ymmärrystä haittaavia kielivirheitä. Lähdemerkintöjä puuttuu tai ne ovat virheellisiä.
Opinnäytetyöraportti on työelämäyhteistyökumppanin edustajan hyväksymä.

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on, sitä edellytettäessä, esitellyt opinnäytetyönsä asiallisesti ja osannut perustella valintojaan.

Opinnäytetyön juonen kulku on sujuvaa ja kokonaisuus on rakenteellisesti selkeä. Otsikointi ei ole kaikilta osin täsmällistä.

Opinnäytetyöraportti on kirjoitettu TAMKin kirjallisen raportoinnin ohjeiden mukaisesti. Lähdemerkinnöissä tai kuvien, taulukoiden jne. merkinnässä on pieniä puutteita.
Opinnäytetyöraportti on työelämäyhteistyökumppanin edustajan hyväksymä.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Arvosana kiitettävä
Opiskelija on, sitä edellytettäessä, esitellyt opinnäytetyönsä erinomaisesti, pohtien työtään eri näkökulmista ja osoittaen ammatillista kypsyyttä.

Opinnäytetyö on rakenteeltaan sekä tyyliltään ehjä ja viimeistelty kokonaisuus. Kirjallisen raportin juoni kulkee sujuvasti läpi tekstin eikä toistoja esiinny. Otsikot ovat täsmällisiä ja sisältöä tarkasti kuvailevia.

Opinnäytetyöraportti on hyvää asiatekstiä ja kirjoitettu TAMKin kirjallisen raportoinnin ohjeiden mukaisesti kieliopin, lähdemerkinnät, taulukot ja kuviot huomioiden.

Opinnäytetyöraportti on yhteistyökumppanin edustajan hyväksymä.

Opiskelija osaa tarvittaessa esitellä opinnäytetyötään ymmärrettävästi myös vieraalla kielellä.

Opinnäytetyön tekijä pyrkii jakamaan opinnäytetyössä rakennettua uutta tietoa ohjaajansa opastuksessa esimerkiksi artikkelina.

Go back to top of page