Raport of Thesis Work (2cr)
Code: 3H00CQ70-3002
General information
- Enrolment period
- 02.12.2019 - 31.12.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 31.12.2020 - 31.12.2021
- Implementation has ended.
- Credits
- 2 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Business Administration
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Administration
- Teachers
- Tiina Wickman-Viitala
- Liisa Heinonen
- Teppo Yrjönkoski
- Mari Touronen
- Mari Stenvall
- Miina Kivelä
- Jarmo Koivuniemi
- Kai Hintsanen
- Mika Jokinen
- Pietro Albanese
- Riitta Raimovaara
- Anne Sahi
- Mari Rytisalo
- Harri Karvinen
- Arja Reinvall
- Liiketalous Virtuaalihenkilö
- Taina Huhtinen
- Person in charge
- Arja Reinvall
- Course
- 3H00CQ70
Objectives (course unit)
Opiskelija osaa tuottaa kirjallisen raportin opinnäytetyöstään ja osoittaa hallitsevansa korkeakoulutasoisen kirjoittamisen. Hän esittää opinnäytetyönsä selkeästi ja pystyy vastaamaan aihepiiriä koskeviin kysymyksiin.
Content (course unit)
- tutkimusraportin kirjoittaminen
- opinnäytetyön esittäminen
Assessment methods and criteria
TAMKin arviointikriteerit
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Opinnäytetyön ohjaus ja itsenäinen opiskelu.
Learning materials
Kirjallisuus sekä muu materiaali tutkimusmenetelmistä ja opinnäytetyön tekemisestä.
Intrassa oleva ohjeistus opinnäytetyöstä ja sen raportoinnista.
Moodlessa oleva materiaali.
Student workload
10 op * 27 h/op = 270 h
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ei ole esitellyt opinnäytetyötään, vaikka sitä olisi edellytetty.
Opinnäytetyöstä ei ole löydettävissä selkeää juonta ja kokonaisuus on epäjohdonmukainen. Otsikot eivät kuvaa sisältöä.
Opinnäytetyöraportoinnissa ei ole noudatettu TAMKin kirjallisen raportoinnin ohjeita ja tekstiä on vaikea ymmärtää. Lähdemerkinnöissä on karkeita virheitä ja puutteita.
Opinnäytetyöraportti ei ole työelämäkumppanin edustajan hyväksymä.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Arvosana tyydyttävä
Opiskelija on, sitä edellytettäessä, esitellyt opinnäytetyönsä, mutta pinnallisesti ja ratkaisujaan perustelematta.
Opinnäytetyön juoni hyppii asiasta toiseen. Lähteistä lainattu ja opiskelijan oma teksti eivät jäsenny sujuvaksi kokonaisuudeksi. Otsikointi ei ole täsmällistä.
Opinnäytetyöraportoinnissa on noudatettu TAMKin kirjallisen raportoinnin ohjeita puutteellisesti. Tekstissä on ymmärrystä haittaavia kielivirheitä. Lähdemerkintöjä puuttuu tai ne ovat virheellisiä.
Opinnäytetyöraportti on työelämäyhteistyökumppanin edustajan hyväksymä.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on, sitä edellytettäessä, esitellyt opinnäytetyönsä asiallisesti ja osannut perustella valintojaan.
Opinnäytetyön juonen kulku on sujuvaa ja kokonaisuus on rakenteellisesti selkeä. Otsikointi ei ole kaikilta osin täsmällistä.
Opinnäytetyöraportti on kirjoitettu TAMKin kirjallisen raportoinnin ohjeiden mukaisesti. Lähdemerkinnöissä tai kuvien, taulukoiden jne. merkinnässä on pieniä puutteita.
Opinnäytetyöraportti on työelämäyhteistyökumppanin edustajan hyväksymä.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Arvosana kiitettävä
Opiskelija on, sitä edellytettäessä, esitellyt opinnäytetyönsä erinomaisesti, pohtien työtään eri näkökulmista ja osoittaen ammatillista kypsyyttä.
Opinnäytetyö on rakenteeltaan sekä tyyliltään ehjä ja viimeistelty kokonaisuus. Kirjallisen raportin juoni kulkee sujuvasti läpi tekstin eikä toistoja esiinny. Otsikot ovat täsmällisiä ja sisältöä tarkasti kuvailevia.
Opinnäytetyöraportti on hyvää asiatekstiä ja kirjoitettu TAMKin kirjallisen raportoinnin ohjeiden mukaisesti kieliopin, lähdemerkinnät, taulukot ja kuviot huomioiden.
Opinnäytetyöraportti on yhteistyökumppanin edustajan hyväksymä.
Opiskelija osaa tarvittaessa esitellä opinnäytetyötään ymmärrettävästi myös vieraalla kielellä.
Opinnäytetyön tekijä pyrkii jakamaan opinnäytetyössä rakennettua uutta tietoa ohjaajansa opastuksessa esimerkiksi artikkelina.