Basics of Media Business Environment (2 cr)
Code: 2E00EW12-3001
General information
- Enrolment period
- 06.07.2019 - 31.08.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 02.09.2019 - 31.10.2019
- Implementation has ended.
- Credits
- 2 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Media
- Campus
- TAMK Mediapolis
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Media
- Teachers
- Media-ala Virtuaalihenkilö
- Carolina Pajula
- Helena Ruohotie
- Person in charge
- Pertti Näränen
- Course
- 2E00EW12
Objectives (course unit)
Opiskelija osaa hahmottaa kotimaisen ja kansainvälisen mediakentän laajuuden sekä monimuotoisuuden. Hän tunnistaa keskeiset kotimaiset median toimijat sekä ymmärtää alan liiketoiminnan lähtökohdat. Hän osaa jäsentää oman ammattisuuntauksensa työtehtäviä osana media-alan toimintaympäristöä ja työskentelymuotoja.
Content (course unit)
Media-alan taloudelliset ja toiminnalliset perusteet. Media-alan liiketoiminta Suomessa. Työelämäpäivä.
Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)
Tehtävät noudattavat tehtävänkuvausta tyydyttävästi ja ne on palautettu ilman merkittävää myöhästymistä. Osallistuminen lähiopetukseen tyydyttävää. Tiedonhaku ja prosessointi on tehty tyydyttävästi.
Assessment criteria, good (3-4) (course unit)
Tehtävät noudattavat tehtävänkuvausta ja ne on palautettu ajallaan. Aktiivinen läsnäolo lähiopetuksessa. Tiedonhaku ja prosessointi on tehty huolellisesti.
Assessment criteria, excellent (5) (course unit)
Tehtävät noudattavat tehtävänkuvausta, ne on palautettu ajallaan ja toteutettu erinomaisesti. Aktiivinen läsnäolo lähiopetuksessa. Tiedonhaku ja prosessointi on tehty erinomaisesti ja lähdekriittisesti.
Assessment scale
0-5