Projektityö/Project Work (5cr)
Code: 5N00EO03-3001
General information
- Enrolment period
- 10.06.2019 - 01.09.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2019 - 31.12.2019
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Laboratory Engineering
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- English
- Degree programmes
- Degree Programme in Energy and Environmental Engineering
Objectives (course unit)
The student
- Learns to work in a multidisciplinary design and/or development projects.
- Has the basic skills in development project planning, steering and management.
- Can report progress of the project in different phases.
- Can receive and give development proposals and feedback.
- Is able to evaluate the project outcomes.
Content (course unit)
-Planning, steering and management of a multidisciplinary project
- Tools for project work and control.
- Roles of a project team member and project manager
- Reporting of a project in different phases
Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)
- projekti etenee jossain määrin ohjaaja- tai asiakasvetoisesti.
- ajankäytön ja työnjaon suunnittelu ja seuranta on puutteellista.
- tuotos jää vajavaiseksi tai opiskelijan käsitys työnsä laadusta ei vastaa asiakkaan näkemystä.
Assessment criteria, good (3-4) (course unit)
- projektin tuotos vastaa pääsääntöisesti tehtävänasettelua.
- opiskelijan ja asiakkaan näkemykset työn laadusta ovat suhteellisen yhteneväiset.
Assessment criteria, excellent (5) (course unit)
- Jakaa käytettävissä olevan ajan suunnitelmallisesti.
- opiskelija tekee luontevaa yhteistyötä asiakkaan kanssa ja muokkaa suunnitelmia saamansa palautteen mukaan.
- projekti etenee aikataulussa tai muutokset ovat asiakkaan kanssa yhdessä sovittuja.
- projektiryhmä osaa realistisesti arvioida tuotoksen laatua suhteessa projektin tavoitteisiin ja reflektoida projektin etenemistä.
Assessment scale
0-5
Further information
These joint project groups include students from different programmes.