Preparation Studies, English (3 cr)
Code: VENGVAL-8-3028
General information
- Enrolment period
- 26.11.2018 - 31.01.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 17.01.2019 - 05.04.2019
- Implementation has ended.
- Credits
- 3 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- TAMK Languages and Communication
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 30
Objectives (course unit)
Opiskelija:
- vahvistaa kielen keskeisten rakenteiden (substantiivit, verbit, adjektiivit, pronominit, prepositiot ja sanajärjestys) tuntemustaan
- kartuttaa ja monipuolistaa perussanavarastoaan, mutta omaksuu myös ammattitermejä
- saa rohkeutta käyttää kieltä sekä kirjallisesti että suullisesti
- osaa ylläpitää, kehittää ja arvioida kielitaitoaan ja kielenoppimisen taitojaan
Content (course unit)
Keskeiset rakenteet ja niihin liittyvät harjoitukset
Tavallisimmat fraasit
Lauseenmuodostusta ja tekstin tuottamisharjoituksia
Tekstin ymmärtämisharjoituksia
Puheen tuottamis- ja ymmärtämisharjoituksia
Location and time
kevät 2019
periodit 3-4
torstai-iltaisin klo 16.15-19
24.1-28.3
Loppukoe 28.3
Exam schedules
viimeisellä lähiopetuskerralla
Assessment methods and criteria
aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen 80 %
kirjoitelma
kirjallisten ja suullisten tehtävien suorittaminen
kirjallinen koe
Assessment scale
0-5
Teaching methods
lähiopetus
harjoitukset
itsenäinen verkko-opiskelu
ohjattu verkko-opiskelu
lähiopetus
aine
itsearviointi
kirjallinen koe
Learning materials
materiaali Tabulassa
Student workload
opiskelijan kokonaistyön mitoitus 27h/opintopiste
Content scheduling
lähiopetus
aine
verkko-opiskelu
kirjallinen koe viimeisellä kontaktikerralla
Completion alternatives
ei valinnaisia suoritustapoja
Further information
opintojakso toteutetaan keväällä 2019
torstai-iltaisin klo 16.15-19
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ei osaa auttavastikaan kertoa itsestään, vapaa-ajastaan, alastaan ja opiskelustaan. Opiskelija ei osaa auttavastikaan keskeisiä kielioppirakenteita eikä perussanastoa. Opiskelija ei hallitse keskeisiä kielioppirakenteita: verbit, prepositiot, substantiivit ja persoona- ja possessiivipronominit, lukusanat, järjestysluvut, kysymyssanat, adjektiivit, adverbit ja sanajärjestys.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa auttavasti kertoa itsestään, vapaa-ajastaan, alastaan ja opiskelustaan. Opiskelija osaa auttavasti keskeisiä kielioppirakenteita eikä perussanastoa. Opiskelija hallitsee auttavasti keskeisiä kielioppirakenteita: verbit, prepositiot, substantiivit ja persoona- ja possessiivipronominit, lukusanat, järjestysluvut, kysymyssanat, adjektiivit, adverbit ja sanajärjestys.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa kertoa hyvin itsestään, vapaa-ajastaan, alastaan ja opiskelustaan. Opiskelija osaa hyvin keskeiset kielioppirakenteet sekä perussanastoa. Opiskelija osaa hyvin keskeisiä kielioppirakenteita: verbit, prepositiot, substantiivit ja persoona- ja possessiivipronominit, lukusanat, järjestysluvut, kysymyssanat, adjektiivit, adverbit ja sanajärjestys.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa kertoa kiitettävästi itsestään, vapaa-ajastaan, alastaan ja opiskelustaan. Opiskelija osaa kiitettävästi keskeiset kielioppirakenteet sekä perussanastoa. Opiskelija osaa kiitettävästi keskeisiä kielioppirakenteita: verbit, prepositiot, substantiivit ja persoona- ja possessiivipronominit, lukusanat, järjestysluvut, kysymyssanat, adjektiivit, adverbit ja sanajärjestys.
Assessment criteria - pass/fail (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
hylätty:
opiskelijan suoritus on hylätty, mikäli se ei saavuta hyväksyttyyn vaadittavaa tasoa tai opiskelija ei ole osallistunut riittävästi kontaktiopetukseen eikä tehnyt vaadittavia tehtäviä
hyväksytty:
opiskelija on osallistunut riittävästi kontaktiopetukseen ja on tehnyt vaadittavat tehtävät;
opiskelija pystyy käyttämään kielen keskeisiä perusrakenteita
pystyy kirjoittamaan selkeätä, yhtenäistä ja ymmärrettävää tekstiä
ymmärtää lukemansa tekstin pääasiat ja useimmat yksityiskohdat
osaa käyttää apuna eri lähteitä ja sanakirjoja
reagoi keskustelukumppaninsa sanomisiin pääosin asianmukaisesti
pystyy keskustelemaan melko sujuvasti ja aloitteellisesti tutuista asioista