We Make Future Together (10 cr)
Code: 8T00BB27-3008
General information
- Enrolment period
- 13.12.2018 - 31.01.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 09.02.2019 - 27.04.2019
- Implementation has ended.
- Credits
- 10 cr
- Local portion
- 7 cr
- Virtual portion
- 3 cr
- RDI portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Hospitality Management
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Hospitality Management
- Teachers
- Tuija Ylä-Viteli
- Jaana Sahlsten
- Tuija Heikkilä
- Person in charge
- Jaana Sahlsten
- Course
- 8T00BB27
Objectives (course unit)
Students are able
- to express their justified view on the field of business and its development
- to make visible the hospitality management brand of Tampere University of Applied Sciences
- to evaluate and reflect on themselves and their professional growth
Content (course unit)
WHAT is the hospitality management brand of Tampere University of Applied Sciences like?
Why is networking important?
HOW do I grow into a professional and develop the field of business?
Location and time
HUOM LÄHIPÄIVIIN ON TULLUT MUUTOS (13.12.2018), OHESSA PÄIVITETYT TIEDOT
lauantai 9.2.
torstai 4.4.
perjantai 5.4.
lauantai 6.4.
torstai 25.4.
perjantai 26.4
lauantai 27.4
HUOM. OPISKELIJANA VARAA AIKAA OPISKELUUN!
Tulevaisuudentila on opetussuunnitelman mukaisesti restonomiopintojen viieinen opintojakso. Tämän vuoksi sen toteutus on poikkeuksellinen verrattuna muihin opintojaksoihin. Toteutuksen onnistumiseksi edellytetään opiskelijan sitoutumista yhteiseen tekemiseen ja osallistumista lähikertoihin. Läsnäolon merkitys on korostunut aikaisempien toteutusten opiskelijoiden palautteissa.
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Tiimioppiminen - yhdessä tekeminen
Projektityö
Ammatillisen kasvun analysointi
Learning materials
Sovitaan opintojakson alussa
Student workload
Kokonaiskuormitus 27 x 10 tuntia = 270 tuntia opiskelijan työtä
Practical training and working life cooperation
Opintojaksoon liittyy työelämäyhteistyö ja yhteistyö päiväopiskelijoiden kanssa.
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opintojakson suorituksessa on puutteita.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Tapahtuma on toteutettu yhteistyössä alan toimijoiden kanssa. Tapahtuman sisältö ja toteutus ovat perinteisiä ja toimialalle tyypillisiä. Tapahtuman näkyvyys toimialalla on vähäistä. Opiskelija on osallistunut tapahtuman suunnitteluun, toteutukseen ja seurantaan vaihtelevasti. Hän ei ole sitoutunut kokonaisuuteen. Opiskelija työskentelee tiimissään, mutta ei ota vastuuta koko tiimin toiminnasta. Hän ei kykene arvioimaan omaa tai tiimin muiden jäsenien työtä perustellusti. Opiskelijan ammatillinen kasvu ei näy aina hänen toiminnassaan.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Tapahtuma on suunniteltu ja toteutettu yhteistyössä alan toimijoiden kanssa verkostoja hyödyntäen. Tapahtuma saa näkyvyyttä toimialalla. Opiskelija ymmärtää suunnittelun, toteutuksen, seurannan ja arvioinnin mittaamisen merkityksen tapahtumassa. Opiskelija työskentelee aktiivisesti tiimissään ja kykenee arvioimaan omaa sekä tiimin muiden jäsenien työtä. Opiskelijan ammatillinen kasvu näkyy hänen toiminnassaan. Hän tuo esille restonomibrändiä.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Tapahtuma on suunniteltu ja toteutettu innovatiivisella tavalla yhteistyössä alan toimijoiden kanssa uusia verkostoja luoden ja hyödyntäen. Tapahtuma tuo toimialalle uusia näkökulmia. Tapahtuma saa laajaa näkyvyyttä toimialalla. Opiskelija osaa kokonaisvaltaisesti suunnitella, toteuttaa, seurata ja arvioida valittujen mittareiden avulla erilaisia tapahtumia. Opiskelija työskentelee vastuullisesti tiimissään ja kykenee arvioimaan omaa sekä tiimin muiden jäsenien työtä perustellusti. Opiskelijan ammatillinen kasvu näkyy vastuullisena ja yhteistyökykyisenä toimintana. Hän tuo esille positiivisella tavalla restonomibrändiä verkostoissa.