Hospitality for Customers (10 cr)
Code: 8T00BB19-3012
General information
- Enrolment period
- 17.01.2019 - 02.03.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 15.03.2019 - 04.05.2019
- Implementation has ended.
- Credits
- 10 cr
- Local portion
- 10 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Hospitality Management
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Hospitality Management
Objectives (course unit)
Students are able
- to plan and realise customer service situations to various customers
- to evaluate the realisation from the viewpoints of product and nutrition quality, sales margin, waste, time management, and customer experience
- to use the machines and equipment
Content (course unit)
WHAT does nutrition quality mean in food services?
WHY are marketing and personal sales so important in producing customer service?
HOW can economy be measured and evaluated without forgetting the customer?
Prerequisites (course unit)
Ala tutuksi, raaka-aineesta asiakkaan annokseksi sekä laatu ja turvallisuus esimiehen vastuulla opintojaksot suoritettu.
Evaluation methods and criteria
Arvioinnin painotukset:
Ennakkotehtävä 10 %
Ruokapalvelucase, TaKa, JaSa 40%
Ravitsemuslaatutehtävä JaSa 30%
Alkoholilainsäädäntö 20 %
Assessment scale
0-5
Teaching methods
-luennot
-tiimitehtävät
-itsenäinen työskentely
-case toteutus
Learning materials
-sovitaan opintojakson alkaessa
Student workload
10 op = 270 h opiskelijan työtä
Completion alternatives
Ahot
Further information
Tarkempi ohjelma julkaistaan kurssin alkaessa.
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ei ole osallistunut kontaktiopetukseen eikä suorittanut annettuja tehtäviä.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on suoriutunut palvelutilanteesta tyydyttävästi. Toteutus ei vastannut suunnitelmaa. Opiskelijan itsenäisessä työskentelyssä sekä ryhmän työskentelyssä ja suunnittelutaidoissa on ollut puutteita.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on toteuttanut palvelutilanteen suunnitelman mukaisesti ja perustellusti. Toteutus on ollut hyvää, joskaan se ei osoita erityistä innovatiivisuutta. Asiakastyytyväisyys ja tuloksellisuus ovat projektissa olleet hyvällä tasolla. Ryhmä toimii moitteettomasti ja osoittaa hyvää ongelmanratkaisukykyä ja joustavuutta
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on toteuttanut palvelutilanteen suunnitellusti, perusteellisesti ja soveltaen opittuja taitoja. Palvelutilanne on toteutettu innovatiivisesti ja erityisen hyvää ongelmanratkaisukykyä ja joustavuutta osoittaen. Asiakastyytyväisyys ja tuloksellisuus ovat projektissa olleet erinomaisella tasolla. Ryhmä on toiminut kiitettävästi