Professional Selling and Modern Business Environments (10cr)
Code: 3Y00DD23-3002
General information
- Enrolment period
- 10.06.2019 - 02.09.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2019 - 31.12.2019
- Implementation has ended.
- Credits
- 10 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Business Administration
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Master's Degree Programme in International Sales and Sales Management
- Course
- 3Y00DD23
Objectives (course unit)
Opiskelijat ymmärtävät mitä on vaativa asiantuntijamyyntityö moderneissa liiketoimintaympäristöissä yritysten välisessä kaupankäynnissä sekä osaavat kriittisesti tarkastella ja kehittää eri yrityksissä ja eri toimialueilla tapoja toteuttaa myynnillisiä toimenpiteitä. Opiskelija osaa, miten tämän päivän menestyksekäs myyntiorganisaatio toimii ja miten myynnissä onnistutaan. Opiskelijat oppivat myös hyödyntämään asiantuntijamyyntityön digitaalisia työkaluja sekä oivaltavat, miten markkinoinnin ja myynnin tulisi toimia digitaikakaudella. Opintojakson kautta he osaavat kehittää myyntiä organisaation strategisesta näkökulmasta erilaisissa toimintaympäristöissä sekä toimia analyyttisinä muutoksen johtajina. Opintojakso on ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon opintojakso.
Content (course unit)
Asiakaskäyttäytymisen muutos ja myynnin transformaatio
Myyjä asiantuntijana ja kompleksiset asiakastarpeet
Tuotemyynnistä strategiseen arvomyyntiin
Asiantuntijamyyjä ja asiakkaan ostopäätöksentekoprosessit
Tiimimyynti osana arvomyyntiä
Myyntiprosessi ja tavoitteellinen vuorovaikutus myynnissä