Skip to main content

Marketing (3 cr)

Code: 3H00CY94-3002

General information


Enrolment period
01.11.2018 - 31.12.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2019 - 31.05.2019
Implementation has ended.
Credits
3 cr
Local portion
3 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Entrepreneurship (Proacademy)
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Entrepreneurship and Team Leadership
Teachers
Liisa Heinonen
Course
3H00CY94

Objectives (course unit)

Opintojakson aikana opiskelijat tutustuvat käytännönläheisesti 2020-luvun markkinoinnin perusperiaatteisiin.
- Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin
- Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia
- Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla
- Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena

Content (course unit)

Mitä tulevaisuuden markkinointi on, ja mitä se vaatii alan ammattilaiselta?
Mitkä ovat 2020 -luvun markkinoinnin trendit ja miten niitä hyödynnetään?
Miten tavoitteet vaikuttavat markkinoinnin suunnitteluun?
Miten markkinointisuunnitelmasta rakennetaan arvoa tuottava kokonaisuus?

Prerequisites (course unit)

ei ole

Go back to top of page