Thesis and Presentation Seminars (5cr)
Code: 7Y00CO70-3004
General information
- Enrolment period
- 11.06.2018 - 02.09.2018
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2018 - 31.12.2018
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- RDI portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Physiotherapy
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 36
- Degree programmes
- Master's Degree Programme in Well-Being Technology
- Master's Degree Programme in Well-Being Technology
- Master's Degree Programme in Well-Being Technology
- Teachers
- Marja-Leena Lähteenmäki
- Kimmo Vänni
- Jussi Ylänen
- Maija Haaramo
- Lea Saarni
- Talotekniikka Virtuaalihenkilö
- Tony Torp
- Person in charge
- Lea Saarni
- Course
- 7Y00CO70
Objectives (course unit)
The students write about the progress of their thesis based on the goals they have set and using the thesis report format.
The students present the progress of the thesis in seminars (1.interim report, 2.interim report).
The students present the finished thesis at the seminar.
Content (course unit)
1. interim report; 2. interim report; a research report; intermediate representations and the presentation of the finished thesis.
Assessment methods and criteria
Opiskelija tuottaa väliraporttivaiheessa kirjallisen tuotoksen työstään.
Opiskelija esittää opinnäytetyönsä etenemisprosessia opinnäytetyöseminaareissa yhteisesti sovitulla tavalla.
Opiskelija osallistuu opinnäytetyöseminaareihin
Assessment scale
0-5
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ei saa kirjoitettua opinnäytetyötänsä asettamiensa tavoitteiden mukaisesti.
Opiskelija tarvitsee paljon ohjaavan opettajan ohjausta ja tukea, mutta ei siltikään saa opinnäytetyöraporttiaan valmiiseen muotoon.
Opiskelija ei esitä opinnäytetyönsä etenemistä opinnäytetyöseminaareissa, koska työn sisältö ei vastaa vaadittuja välivaiheiden sisältöjä (väliraportti).
Opiskelija ei esitä omaa tutkimuksellista kehittämistyötään valmiin työn esitysseminaarissa, koska ei saa työtään vaadittuun, hyväksyttyvään muotoon.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija kirjoittaa opinnäytetyötänsä asettamiensa tavoitteiden mukaisesti, mutta tavoitteiden saavuttaminen jää osin puuttumaan.
Opiskelija tarvitsee paljon ohjaavan opettajan ohjausta ja tukea, jotta hän saa opinnäytetyöraporttinsa valmiiseen muotoon.
Opiskelija esittää opinnäytetyönsä etenemistä opinnäytetyöseminaareissa (väliraportti).
Opiskelija esittää omaa tutkimuksellista kehittämistyötään valmiin työn esitysseminaarissa, mutta tekemisen perustelut jäävät suurelta osin puuttumaan.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija kirjoittaa opinnäytetyötänsä asettamiensa tavoitteiden mukaisesti opinnäytetyöraportin valmiiseen muotoon itseohjautuvasti, ohjaavan opettajan ohjauskessa.
Opiskelija esittää selkeästi opinnäytetyönsä etenemistä opinnäytetyöseminaareissa (väliraportti).
Opiskelija esittää johdonmukaisesti ja selkeästi omaa tutkimuksellista kehittämistyötään valmiin työn esitysseminaarissa, mutta tekemisen perustelut jäävät osin puutteelliseksi.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija kirjoittaa opinnäytetyötänsä asettamiensa tavoitteiden mukaisesti opinnäytetyöraportin valmiiseen muotoon itseohjautuvasti.
Opiskelija esittää erinomaisesti ja selkeästi opinnäytetyönsä etenemistä opinnäytetyöseminaareissa (väliraportti).
Opiskelija esittää johdonmukaisesti, selkeästi ja perustellen omaa tutkimuksellista kehittämistyötään valmiin työn esitysseminaarissa.