Skip to main content

Applications of Construction Physics (3 cr)

Code: 5R00BF03-3011

General information


Enrolment period
01.08.2018 - 20.09.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
03.09.2018 - 21.12.2018
Implementation has ended.
Credits
3 cr
Local portion
2 cr
Virtual portion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Construction Engineering
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 30
Degree programmes
Degree Programme in Construction Engineering, students who began in 2014-2018
Teachers
Pekka Väisälä
Person in charge
Pekka Väisälä
Course
5R00BF03

Objectives (course unit)

The students learn how to take into account the building’s physics when planning the structures of buildings.

Content (course unit)

Heat insulation and energy economics. Manifestations and movement of dampness. Sound insulation

Exam schedules

Tentit ja niiden uusinnat on määritelty opintojakson Tabulassa.

Evaluation methods and criteria

Arviointi perustuu tenttiin sekä opiskelijan muihin näyttöihin ja aktiivisuuteen.

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Luennot, tuntiharjoitukset, itsenäinen työskentely ja harjoitustyö.

Learning materials

Määritellään aihepiirikohtaisesti.

Student workload

Opiskelijan työskentelyaika on noin 81, josta kontaktitilanteet ja tentti ovat noin 30 tuntia.

Content scheduling

Opintojakson aikataulu on sen Tabulassa.

Completion alternatives

Kaikki opiskelijat suorittavat toteutuksen samalla tavalla.

Practical training and working life cooperation

Käsiteltävät asiat ovat rakennusinsinöörin keskeistä ammatillista osaamista.

Further information

Opintojakson kaikki palautukset ja suoritukset on tehtävä opintojakson toiseen uusintakoepäivään mennessä. Tämän jälkeen niitä ei huomioida, vaan opintojakso on suoritettava kokonaan uudelleen.

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelijalla on paljon poissaoloja. Aktiivisuus kontaktitunneilla ja tehtävien suorituksessa on heikkoa.
Opiskelija ei pysty hahmottamaan aiheen perusideoita eikä sen vuoksi kykene soveltamaan oppimaansa käytännön työhön. Kokonaisuudesta näkyy, että käsiteltyihin asioihin ei ole lainkaan paneuduttu. Tehtävien dokumentaatio on tasoltaan hyvin vaatimatonta tai se puuttuu kokonaan.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelijalla on paljon poissaoloja. Aktiivisuus kontaktitunneilla ja tehtävien suorituksessa on heikkoa.
Opiskelijalla on vaikeuksia hahmottaa aiheen perusideoita ja sen vuoksi opitun soveltaminen käytännön työhön on hankalaa. Tehtävien suorituksessa perustelut ovat haparoivia ja puutteita ilmenee aikaisemmin opitun tiedon osalta. Tehtävien dokumentaatio on tasoltaan vaatimatonta.

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelijalla on vähän poissaoloja. Aktiivisuus kontaktitunneilla ja tehtävien suorituksessa on hyvä. Työskentely etenee opintojaksolla johdonmukaisesti. Opiskelija hahmottaa opintojakson aiheen perusideat ja osaa soveltaa oppimaansa käytännön työhön sekä osaa selittää ammattimaisesti tehtävien suorituksissa tehtyjen valintojen syyt ja seuraukset. Tehtävien dokumentaatio on tasoltaan tavanomaista.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on osallistunut opetukseen aktiivisesti ja rakentavasti.
Opiskelija hahmottaa opintojaksolla opetetut sekä aikaisemmin opitut asiat ja osaa soveltaa oppimaansa monipuolisesti ja luovasti käytännön työhön. Opiskelija osaa selittää ja perustella asiantuntevasti ja ammattimaisesti tehtävien suorituksessa tehtyjen valintojen syyt ja seuraukset. Tehtävien dokumentaatio on tasoltaan ammattimaista.

Go back to top of page